Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا به امروز که آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان است ۸ نفر به صورن قطعی کاندیدای ریاست شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان که از ۷ آذرماه آغاز شد پس از ۱۰ روز کاری در پایان وقت اداری امروز سه شنبه تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشته ۷ نفر به صورت قطعی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کردند و ثبت نام یک متقاضی دیگر هم به دلیل نداشتن سوابق لازم اصلا انجام نشد.

احسان باقری که در غیاب مجتبی قربان حسنی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان مسئولیت پیگیری ثبت نام را عهده دار است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از مجموع کاندیداهایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون اعلام آمادگی کردند، مدارک ۸ نفر کامل بود. ثبت نام این افراد قطعی است و برگه اعلام وصول ثبت نام نیز به آنها ارائه شده است. 

وی ادامه داد: یک نفر هم قصد ثبت نام داشت اما وی هیچ سابقه مدیریتی در کارنامه نداشت و به همین دلیل اصلا نام نویسی از او انجام نشد. 

باقری تاکید کرد: امروز  و از ساعت ۹ تا ۴ ثبت نام از کاندیدا ها ادامه خواهد داشت.بلافاصله پس از اتمام این مهلت نیز فهرست کاندیداها برای بررسی و تائید صلاحیت نهایی در اختیار وزارت ورزش قرار می گیرد. 

به گزارش مهر، بر این اساس و به گفته مسئول پیگیری ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان محمدرضا باباگلیان، غلامحسین غنی، کرم الله علیمرادی، حمیدعلی صمیمی، داود حیدری، ایرج رحمانی، محمد میرزایی جابری و جهانگیر فدایی کاندیداهای این فدراسیون هستند که برگه اعلام وصول ثبت نام را گرفته اند. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود. در حال حاضر محمود خسروی وفا ریاست این فدراسیون را عهده دار است. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط