Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:15:04 GMT

مهرعلیزاده: افت سپاهان و ذوب‌آهن قابل پذیرش نیست !

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۹۴۹۰

مهرعلیزاده: افت سپاهان و ذوب‌آهن قابل پذیرش نیست !

مهرعلیزاده می گوید که پیگیر دلایل افت دو باشگاه اصفهانی است و از مسئولان مربوطه خواسته تا پس از بررسی در مورد این مشکل به او توضیح بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن مهرعلیزاده معاون رئیس سابق سازمان تربیت بدنی که به تازگی مسئولیت استانداری اصفهان را پذیرفته در مورد شرایط دو باشگاه اصفهانی گفته است: هر منطقه از ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی و تاریخ آن منطقه در یک رشته ورزشی سرآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال خوزستان حرف اول را در فوتبال کشور می‌زد و کم کم تهران و اصفهان در این رشته سرآمد شدند. البته متأسفانه اخیراً ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن جایگاه گذشته خود در فوتبال کشور را از دست داده‌اند که جای بررسی دارد و از مسئولان مربوطه خواسته‌ام دلایل این افت را به من گزارش دهند.


وی ادامه داد: در زمانی که مسئولیت ورزش کشور را برعهده داشتم باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان خیلی خوب در ورزش جلو آمدند، در حالی که قبل از زمان مسئولیت من، تیم‌های استقلال و پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیادی با تیم‌های دیگر یکه‌تاز بودند . در آن زمان ۱۶ تیم در لیگ برتر فوتبال حضور داشتند و تفاوت امتیاز این ۲ تیم با ۱۴ تیم دیگر زیاد بود.


استاندار اصفهان اضافه کرد: با تبصره‌ای که به مجلس بردیم شرکت‌های بزرگ می توانستند درصدی از درآمدهای خود را برای توسعه ورزش و باشگاه‌داری هزینه کنند و این موضوع ابزار خیلی خوبی شد و شرکت فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن توانستند هزینه خوبی برای باشگاه‌ها صرف کنند و باعث شد فوتبال در اصفهان رشد کند.


مهرعلیزاده تصریح کرد: تیمداری باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن در فوتبال نشان داد اصفهان در فوتبال هم استعداد دارد اما تا پیش از آن امکانات در اختیار نداشته است. اگر خوزستان در فوتبال رشد کرده به برکت سرمایه‌گذاری شرکت‌ها نفتی خوزستان در فوتبال بوده است.


استاندار اصفهان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باید ظرفیت فوتبال اصفهان حفظ شود و دلیل اینکه چرا تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در رده‌های دوازدهم و دهم جدول لیگ برتر قرار دارند بررسی شود چون این افت قابل پذیرش نیست.

فولادمبارکه سپاهان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین