Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در گیلان ائمه جمعه را ستاد فرهنگی جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: اکنون زمان انتقاد از نیروهای خودی نیست و ائمه جمعه باید امید را به جامعه برگردانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز (۲۱ آذر) در گردهمایی ائمه جمعه گیلان اظهار کرد: برگزاری گردهمایی مذکور فرصت مغتنمی برای بیان دغدغه‌ها و نقدهای امامان جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تلاش استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های مأیوس کردن مردم از نظام، مسأله‌دار نشان دادن مسؤولان است و دشمن این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.


امام جمعه رشت با بیان اینکه رفتار مسؤولان باید به‌گونه‌ای باشد تا موجب دل‌سردی مردم از نظام نشود، تصریح کرد: مدتی است رسانه‌های خارجی فاصله طبقاتی در جمهوری اسلامی و رژیم گذشته را بررسی می‌کنند اما رفتار مسؤولان در نظام اسلامی با رفتار فرعونی رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست.


آیت‌الله قربانی، ایجاد جنگ و درگیری در دنیای اسلام را از دیگر ترفندهای دشمنان خواند و بیان کرد: برخی از پادشاهان بی‌غیرت عرب برای حفظ خود معامله‌های 400 میلیارد دلاری سلاح با دشمنان انجام دادند.


وی به تشکیل کنفرانس سران کشورهای اسلامی در ترکیه اشاره کرد و گفت: کشورهای اسلامی باید رابطه خود با رژیم صهیونیستی قطع کرده و با فراخوان سفرا با آن معامله و تجارت نداشته باشند.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به پیام سردار سلیمانی به رزمندگان حماس و جهاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام توان جبهه مقاومت برای نجات فلسطین از دست آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌کار گرفته می‌شود.


آیت‌الله قربانی در ادامه با تأکید براینکه ائمه جمعه ستاد فرهنگی جامعه اسلامی هستند، متذکر شد: اکنون زمان انتقاد از نیروهای خودی نیست و ائمه جمعه باید امید را به جامعه برگردانند.


وی، ائمه جمعه را تصمیم‌گیران فرهنگی جامعه توصیف کرد و یادآور شد: مشکلات باید از مجاری صحیح و قانونی پیگیری و اقدام شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در برابر حادثه بزرگ فلسطین نباید بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: امر مذکور تنها با شعار دادن محقق نمی‌شود و باید با منطق استدلال کنیم و مردم آن را می‌پذیرند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است

به گزارش قدس آنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» در جریان سفر به گامبیا و شرکت در پانزدهمین نشست سران کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار توسعه پایدار کشورهای اسلامی از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در بانجول، پایتخت گامبیا آغاز شد و در این نشست علاوه بر مباحث مربوط به توسعه پایدار کشورهای اسلامی، مساله توقف جنگ در غزه نیز در دستور کار جدی این نشست قرار داشت.

این دیپلمات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «ما در یک فضایی قرار داریم که احتمال توقف در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است» اظهار کرد: علت آن رایزنی‌ها، تلاش‌ها، فشارهای افکار عمومی و مجموعه شرایط جدیدی است که رژیم صهیونیستی در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی با آن مواجه شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم حقوق ملت فلسطین مورد توجه قرار بگیرد و شرایطی فراهم شود که بتوانیم شاهد توقف جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه باشیم و شرایط در غزه برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و جابجایی ساکنان غزه به سمت منازل و مناطق خود به درستی فراهم شود.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: در نشست روز شنبه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در موضوع رژیم صهیونیستی، حمایت از ابتکار آفریقای جنوبی و رای دیوان بین‌المللی دادگستری برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی نیز مورد توجه قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش دیگر صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران با اشاره به رایزنی‌های دوجانبه خود در حاشیه این نشست تصریح کرد: در ملاقات با وزیران امور خارجه عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر، پیگیری دیدارهای سران و نتایج توافقات آنها در ماه‌های گذشته دستور کار قرار داشت و درخصوص موضوعات منطقه‌ای با تمرکز بر مساله غزه و ضرورت توقف جنگ گفت‌وگو داشتیم.

وی در همین راستا تصریح کرد: توافقاتی داشتیم که با یک حرکت جمعی و هماهنگ برای کمک به برون‌رفت از این وضعیت در منطقه، بتوانیم حرکت کنیم.

امیرعبداللهیان گفت: با دیگر وزرای خارجه نیز در مورد مسائل دوجانبه، امور منطقه و بین‌المللی رایزنی و گفت‌وگو کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • افزایش احتمال توقف جنگ در غزه
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است | توافقاتی داشتیم که...