Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال اقتصادی کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ ، امانگلدی ضمیر در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا که در واحد صنعتی "پیشگامان آیان تاش" تولید کننده لوله های پلی اتیلن و ظروف پلاستیکی واقع در شهرک صنعتی برگزار شد گفت : دولت در جهت حمایت از سرمایه گذاران در راستای تولید و اشتغالزائی پایدار قدم بر میدارد و در این خصوص سیاست های مختلفی را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : برخی از این سیاست های عبارتند از اعطای تسهیلات رونق تولید، حل مشکل نقدینگی و دیگر مسائل بیمه ای و مالیاتی از جمله این اقدامات می باشد.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ، نیازمند شناخت دقیق این نوع اقتصاد و بسترها و زمینه های آن است و حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

ضمیر تصریح کرد : با بکارگیری این موارد می توانیم در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال های اخیر که حول محور اقتصاد می چرخد حرکت کنیم.

وی افزود : با افزایش تولیدات داخلی می توان کشور را از نیاز به منابع اقتصادی دیگر جوامع بی نیاز ساخت و در این زمینه بخش خصوصی و تولیدکنندگان خصوصی وظیفه مهمی در افزایش تولیدات داخلی دارند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند از این رو حل مشکلات آنان باید دغدغه مسئولان و کمیسیون کارگری باشد.

ضمیر خاطر نشان کرد : حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند