Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری 100 عنوان کارگاه آموزشی توانمندسازی ویژه بانوان سرپرست خانوار در راستای افزایش آگاهی اجتماعی خانواده با همت کارشناسان این منطقه خبر داد.

حمید بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کارگاه های آموزشی با استقبال بانوان و در موضوع های متنوع با هدف افزایش انسجام خانواده درسالن کنفرانس معاونت اجتماعی و فرهنگی، سرای محلات 14 گانه و مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در راستای ارائه برنامه آموزشی ستاد توانمند سازی بانوان، از ابتدای سالجاری کارگاه هایی با موضوع مهارت های خودآگاهی، فرزندپروری، مهارت اشتغالزایی وکارآفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره برگزار شده است .
وی با اشاره به شناسایی 300 زن سرپرست خانوار در منطقه 19 خاطرنشان کرد: مشخصات 200 نفر از این بانوان در سامانه توانمند سازی بانوان ثبت و در طول سال و مناسبت ها از خدمات مربوطه بهره مند می شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری مننطقه 19 گفت: علاوه بر این در حدود 100 نفر نیز به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.
وی یاد آور شد: علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی، اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی ویژه این اقشار نیز برگزار شده است و فرزندان آنها از خدمات نذر فرهنگی ، مشاوره تحصیلی و فردی نیز برخوردار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت و در مناسبت های گوناگون بیش از 200 سبد غذای گرم، البسه ، اقلام فرهنگی و آموزشی و لوازم ضروری منزل نیز در بین این بانوان توزیع شده است.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 89 هزارو 19 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له است.
6003
انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد