Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: ۳۰۰ داور طرح‌های تحقیقاتی این دوره را ارزیابی و ۶۵ دستاورد پژوهشی و فناوری در نمایشگاه امسال رونمایی می‌شود. همچنین ۶۵ کارگاه آموزشی نیز خواهیم داشت. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید متقی طلب، دبیر هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در مراسم افتتاحیه که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد، گفت: در نمایشگاه امسال کشورهای مختلف مانند آذربایجان، قزاقستان و پاکستان با ما مشارکت داشتند که در فرآیند آماده سازی ۳۴۴۹ فناوری در سامانه ایران تک تاب ثبت شده اند و ۱۸۰۴ فناوری متقاضی ارزیابی تی آر ال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیان داشت: ۳۰۰ داور طرح‌های تحقیقاتی این دوره را ارزیابی و ۶۵ دستاورد پژوهشی و فناوری در نمایشگاه امسال رونمایی می‌شود. همچنین ۶۵ کارگاه آموزشی نیز خواهیم داشت.

متقی طلب در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این نمایشگاه امسال تفاوت‌های عظیمی با نمایشگاه سال گذشته دارد و غرفه جامع نمایشگاه با نام پوئیک لانک در این نمایشگاه وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در این غرفه تمامی طرح‌های نمایشگاه را ببینند.

وی در ادامه تصریح کرد: رونمایی از فناوری‌های منتخب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، معرفی فناوری به سرمایه گذار، ارزیابی فناوری‌ها در محل نمایشگاه، انعقاد قرارداد تجاری سازی و انعقاد تفاهم نامه و ارزیابی غرفه‌ها در محل نمایشگاه از برنامه‌های پیش روی ما در این نمایشگاه می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی