Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، عامل تحریک افکار عمومی دنیا علیه این رژیم خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در جمع کارکنان این شورا با اشاره به فعالیت‌هایی که در هفته وحدت صورت گرفته است، این اقدامات را مفید برشمرد و اظهار امیدواری کرد روزی فرا برسد که کمترین تفرقه‌ای در میان مسلمانان جهان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به این که قوه قضائیه نهاد مرجع رسیدگی به تظلمات مردم است، اضافه کرد: هر حرکتی که باعث شود جایگاه دستگاه قضایی کشور و مسئولان آن تضعیف شود، در حقیقت به اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کرده است و باید از چنین اقداماتی خودداری شود.

دبیر شورای نگهبان  با اشاره به اصل ۱۵۷قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که اجتهاد، عدالت، آگاهی به امور قضایی و مدیر و مدبر بودن را از ویژگی‌های رئیس قوه قضائیه برمی‌شمارد، اضافه کرد: وقتی فردی با چنین ویژگی‌های مهمی توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است، آیا مصلحت است که کسی او را با صراحت زیر سؤال ببرد و هتک حرمت کند؟ 

آیت‌الله جنتی افزود: البته من قصد ورود به این قضیه را ندارم و به عنوان نهی از منکر این مطالب را بیان می‌کنم.

 رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین به موضوع موافقت آمریکا با انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: این حرکت رئیس جمهور آمریکا حرکتی غیر عاقلانه و بی‌احترامی به افکار عمومی مسلمانان جهان است و نه تنها اعتراض مسلمانان، بلکه اعتراض سایر مردم دنیا را نیز به دنبال داشته است.

وی انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را عامل تحریک افکار عمومی دنیا علیه این رژیم جنایتکار دانست و افزود: این حرکت عامل نابودی این رژیم جنایت‌کار خواهد شد و مجازاتی را که خداوند در سوره اسرا وعده داده است در پی‌خواهد داشت. 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم اما در لحظه‌ای از دست ما گریخت.

به گزارش مشرق، تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگویی که شامگاه امشب با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به شدت به یحیی السنوار نزدیک شده بود اما او موفق شد متواری شود.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که سعی در آرام کردن اعتراضات و انتقادات جامعه صهیونیستی نسبت به ناکارآمدی رژیمش دارد، در این گفتگو ادعا کرد، کار رسیدن به یحیی السنوار زمان بر است، آمریکایی‌ها هم برای رسیدن به بن لادن ۱۰ سال وقت صرف کردند.

وی مدعی شد ما به شدت به او نزدیک شده بودند اما در لحظه از مخفیگاهش به مخفیگاه دیگری متواری شد فقط ظرف چند روز او را گم کردیم.

همزمان با انتشار این مصاحبه چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو تصاویری را از محلی منتشر کردند که ادعا شده است، قبلا یحیی السنوار رهبر حماس در آن حضور داشته است، اطلاعاتی که امکان تایید آن از سوی حماس یا منابع بی طرف وجود ندارد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیس سیا برای دیدار با نتانیاهو به اسرائیل می‌رود
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار