Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:40:11 GMT

رییس جمهور به تهران بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۳۴۷

رییس جمهور به تهران بازگشت

رییس جمهور شامگاه چهارشنبه و پس از شرکت در اجلاس فوق العاده سران و مسوولان ارشد ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایمنا ،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این اجلاس مواضع جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با  حرکت هدفمند دولت آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس شریف، تشریح و تبیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با پیشنهاد هفت اقدام ضروری برای مقابله با تصمیم ناصحیح وغیر قانونی رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس شریف، خواستار توجه ویژه جهان اسلام به موضوع فلسطین شد. یکی از مهمترین پیشنهادات روحانی، بازگشت فلسطین به موضوع اول جهان اسلام بود و اینکه با شکست داعش در عراق و سوریه و لزوم تداوم مبارزه با دیگر گروه های تروریستی، کشورهای اسلامی از خطرات رژیم صهیونیستی از جمله زرادخانه هسته ای این رژیم که کل جهان را مورد تهدید قرار می دهد غافل نشوند.

رییس جمهور در سخنان خود همه کشورهای اسلامی را به وحدت و اتحاد فرا خواند و تصریح کرد: آمریکا تنها در پی منافع حداکثری صهیونیست ها است واحترامی برای خواسته های مشروع فلسطینیان قائل نیست. روحانی اظهارداشت:جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با تک تک کشورهای اسلامی برای دفاع از قدس بدون هیچگونه ملاحظه و پیش شرطی همکاری نماید.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • رییس جمهور وارد تهران شد