Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید زمان مهلت ارسال اثر به دهمین جشنواره شعر و قصه این استان تا 15 دی امسال خبر داد.

ناصر مقدم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا بود آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره شعر و قصه استان، آذر سال جاری برگزار شود که بدلیل تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره، موعد برگزاری مراسم اختتامیه نیز به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جشنواره شعر و قصه استان در 2 گروه سنی الف (زیر ٣٠ سال ) و ب ( بالای ٣٠ سال) در ٦ بخش شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی و داستان برگزار می شود.
مقدم هدف از برگزاری جشنواره شعر و قصه استان را ارتقاء شعر و داستان و کشف استعدادهای برتر در این حوزه برشمرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را دبیرخانه جشنواره به آدرس: زنجان، میدان استقلال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و یا از طریق پست الکترونیکی: zn.jashnvareh@gmail.com ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شرکت برای عموم در دهمین جشنواره شعر و قصه استان آزاد است، اظهار کرد: هر فرد شرکت کننده حداکثر می‌تواند سه اثر در هر بخش ارسال کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: به نفرات نخست در هر بخش، تندیس جشنواره به همراه هفت میلیون ریال، نفرات دوم پنج میلیون ریال و نفرات سوم سه میلیون ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود.
به گزارش ایرنا سال گذشته 270 اثر در بخش های مختلف به نهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان ارسال شد.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد