Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در جلسه‌ای مشترک با کارکنان سازمان صنعت و معدن استان اردبیل اظهار داشت: طرح رونق تولید استان اردبیل به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سالی که مزین به همین نام است مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در این طرح 143 میلیارد تومان تسهیلات به 134 واحد تولیدی ارائه شد افزود: خوشبختانه خروجی‌های این طرح در رشد و توسعه استان حائز اهمیت بسیار است و تاکنون توانسته در راه‌اندازی طرح‌ها و واحدهای راکد و نیمه‌راکد نقش موثر اساسی و  داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که 410 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای نیمه‌فعال ارائه شد بیان کرد: بررسی مشکلات طرح‌های راکد و نیمه‌راکد و اقدام برای رفع آن‌ها نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای این طرح است که تاکنون با وضعیت مناسبی پیش رفته و تلاش بر این است که از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد و هدف بر این است که بتوانیم این واحدها را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

عاملی بیان کرد: حمایت از طرح‌های راکد و برطرف کردن مشکلات مالی آن‌ها به عنوان یکی از اساسی‌ترین راه‌حل‌های موجود در این زمینه می‌تواند شرایط اقتصادی استان را در حد قابل توجهی توسعه بخشد و امکان رقابت در بازار تجاری را برای این واحدها نیز فراهم آورد که باید از این بسترها به طور مطلوب استفاده شود.

وی تصریح کرد: وجود مشکلات مدیریتی نیز برای برخی واحدهای صنعتی دلیل اصلی روبه‌رو شدن با مشکلات بسیاری است که به همین منظور نیاز است با بهبود وضعیت مدیریتی در این واحدها چرخه اقتصادی و اشتغال استان را توسعه بخشیده و از این طریق شاهد توسعه چندین برابری اقتصادی و اشتغال در سطح استان اردبیل باشیم.

 

انتهای پیام/ع

طرح رونق تولید در استان اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه