Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کمک 50 میلیارد ریالی واحدهای صنفی و صنعتی آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری افزود: ارزش ریالی اقلام غیرنقدی واحدهای صنفی و صنعتی استان بیش از 50 میلیارد ریال بوده و مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون ریال وجه نقد نیز برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک‌ واحدهای صنفی و صنعتی آذربایجان‌غربی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار کرد: در این رابطه 53 کامیون، 550 وانت نیسان، 17 کامیونت حاوی نان، آرد، مواد خوراکی، مواد شوینده و بهداشتی، البسه، چادر، زیرانداز، فرش، پتو، شیرخشک، خرما و عسل به استان کرمانشاه صادر شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام بیش از 50 میلیارد ریال بوده و مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون ریال وجه نقد نیز برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری و علاوه بر آن تعداد 30 دستگاه کانکس از سوی صنعت‌گران شهرستان بوکان به این مناطق ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: این کمک ها در ارومیه شامل تعداد 25 کامیون از جمله پتو، چادر، انواع البسه، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی و وسایل گرمایشی بوده و در مهاباد شامل تعداد 87 دستگاه نیسان وانت، 7 دستگاه کامیونت و یک دستگاه کامیون شامل انواع البسه، چادر و زیرانداز، مواد غذایی و بهداشتی، وسایل گرمایشی و مبلغ دو میلیون و سیصد و سی هزار تومان وجه نقد بوده است.

وی افزود: در شهرستان تکاب نیز این کمک ها شامل 60 هزار قرص نان و 60 کارتن مواد شوینده و بهداشتی و در سردشت تعداد دو کامیون نان با 100 هزار قرص،یک دستگاه کامیون مواد غذایی و تعداد دو دستگاه وانت نیسان شامل پتو، چادر و مواد غذایی و بهداشتی بوده است .

اسکندری با اشاره به اینکه در سلماس مبلغ 9 میلیون و 820 هزار تومان وجه نقد و مقادیر متنابهی مواد خوراکی، مواد شوینده، چادر و پتو جمع آوری شد اظهار کرد: علاوه بر آن 19 هزار و 500 قرص نان، 280 تخته پتو، 2.5 تن مواد خوراکی، فرش، وسایل گرمایشی، مواد شوینده و بهداشتی و انواع کفش و البسه از شهرستان شاهین دژ نیز ارسال شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در شهرستان بوکان، وسایل گرمایشی، البسه، چادر و زیرانداز، مواد خوراکی و بهداشتی به ارزش تقریبی 85 میلیون تومان، در میاندوآب مواد خوراکی و بهداشتی، وسایل گرمایشی و پتو به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان، در ماکو تعداد یک کامیون شامل انواع کالاهای بهداشتی و کالاهای اساسی و پتو به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان و در چالدران دو دستگاه نیسان وانت شامل مواد خوراکی، البسه، پتو و مبلغ چهار میلیون و 600 هزار تومان وجه نقد جمع آوری و ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به کمک های واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان خوی نیز اشاره کرد و گفت: در این شهرستان تعداد 15 دستگاه نیسان وانت شامل آب معدنی، مواد خوراکی، البسه، پتو، فرش و موکت، مواد شوینده و بهداشتی و نان و مبلغ پنج میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر از چایپاره تعداد دو دستگاه نیسان وانت شامل مواد خوراکی و بهداشتی، پتو، البسه و مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد، در پلدشت 48 تخته پتو، 20 دست انواع البسه و 125 هزار تومان وجه نقد و در اشنویه تعداد چهار دستگاه وانت نیسان شامل مواد غذایی، البسه، پتو، مواد شوینده و کالاهای بهداشتی و سه میلیون تومان وجه نقد ارسال شد.

اسکندری با اشاره به کمک های واحدهای صنفی شهرستان پیرانشهر، نقده و شوط افزود: در این رابطه کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی، البسه، پتو، مواد شوینده به ارزش 1.7 میلیارد تومان و 20 میلیون وجه نقد و در شهرستان نقده دو نیسان شامل البسه، وسایل گرمایشی و بهداشتی و 100 هزار قرص نان و در شوط 21 هزار قرص نان کمک شد.

وی با بیان کمک های ارسالی از طریق واحدهای صنعتی به مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: در این زمینه نیز شرکت سما پروژه، سنگبری کارگر، فخاران، افرا بتن میاندوآب، قطعات بتنی علیپور، مارال صنعت،‌اروم تریلر و آذر باتری اقدام به ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی کرده اما حاضر به ارائه لیست کالا نبودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین شرکت های اروم سیلوانا، تاتائو، پگاه و پاکدیس چندین دستگاه کامیون و تریلی جهت ارسال هدایا و کمک های جمع آوری شده در اختیار هلال احمر قرار داده اند .

وی بیان کرد: شرکت ایران پاش نیز یک دستگاه تریلر حاوی 95 مخزن پلی اتیلن و 100 تخته پتو،کارخانه سیمان خوی مبلغ 6 میلیون تومان وجه نقد و 200 تخته پتو، کارخانه سیمان ارومیه مبلغ 22 میلیون تومان وجه نقد و کارخانه سیمان سفید ارومیه و سیمان کاوان بوکان مبلغ 10 میلیون تومان وجه نقد و 5 کامیون شامل مواد غذایی، بهداشتی و دیگر مایحتاج ضروری را ارسال کردند.

اسکندری اظهار کرد: علاوه بر آن کارخانه های آرد استان مبلغ 16 میلیون تومان وجه نقد، 22تن آرد،‌50 تخته پتو، 25 هزار قرص نان و مقادیر متنابهی شامل مواد غذایی، بهداشتی و البسه جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

 


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد