Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:31:30 GMT

وعده‌های مالک موقت سپیدرود یکی یکی پوچ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۸۰۳۵

وعده‌های مالک موقت سپیدرود یکی یکی پوچ می‌شود

مذاکرات مالک موقت سپیدرود رشت با فرهاد کاظمی ناکام ماند تا یکی دیگر از وعده‌های بیات عملی نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مذاکرات مالک موقت باشگاه سپیدرود با کاظمی برگزار شد اما این مذاکرات حاصلی در پی نداشت تا بدین ترتیب یکی دیگر از وعده‌های مالک باشگاه سپیدرود عملی نشود.

مالک موقت باشگاه سپیدرود سه مرحله با فرهاد کاظمی به مذاکره پرداخت اما این مذاکرات در نهایت به عقد قرارداد بین طرفین ختم نشد تا بدین ترتیب مالک باشگاه سپیدرود به گزینه‌های دیگر برای هدایت این تیم فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات پس از اینکه علی نظرمحمدی را با انتشار نامه ای در نیمه شب و در شبکه‌های مجازی برکنار کرد چندین گزینه را برای هدایت این تیم معرفی کرد که آخرین گزینه آن فرهاد کاظمی بود که نتوانست با وی به توافق برسد.

پس از برکناری علی نظرمحمدی از سرمربیگری تیم سپیدرود، تمرینات این تیم زیر نظر سهیل حق‌شناس پیگیری شد اما در تمرینات روز گذشته سپیدرود تعدادی از بازیکنان این تیم شرکت نکردند.

رویای آبی "بیات" سراب شد

دیگر وعده‌ای که بیات در نخستین روز حضورش در سپیدرود اعلام کرد تولید آب معدنی با نام سپیدرود و سود میلیونی از بابت این تجارت بود و طبق اظهارات او در صفحه اجتماعی‌اش، قرار بود روز بازی سپیدرود – پرسپولیس او بیش از 120 هزار آب معدنی را به هواداران سپیدرود بفروشد!

او نوشته بود: "امروز ساعت 9 قرارداد تولید آب معدنی با شرکت سپیدرود بسته شد.  نخستین سفارش 120 هزار عددی روز بازی با پرسپولیس تهران در استادیوم توزیع خواهد شد و در برنامه زمانبندی شده در سطح استان فراگیر خواهد شد. نخستین قولم را عملی کردم. هر کامیون 70 میلیون تومان برای سپیدرود سود‌آوری خواهد داشت."

در اعداد مطرح شده توسط بیات، بزرگنمایی بیشتر از ٤ برابری می‌بینیم. یعنی در حالت خوشبینانه کامیون‌هایی با سودآوری 70 میلیونی به سودآوری ده پانزده میلیونی هم تبدیل نمی‌شوند. حتی اگر کامیون ده چرخ را با تریلی ترانزیت جایگزین کنیم باز هم مشکل حل نمی‌شود و اعداد مطرح شده اغراق‌آمیز و غیرواقعی به‌نظر می‌آید.

ضمن اینکه او می‌خواست این آب معدنی‌ها را در یک روز سرد آذرماهی به حداکثر 12 هزار هوادار بفروشد و این یعنی هر هوادار 10 آب معدنی و البته ایشان روز مسابقه متوجه شد که اصلاً فروش و ورود آب معدنی به داخل ورزشگاه‌های ایران به‌دلیل مسایل امنیتی ممنوع است و ناگهان پروژه بزرگ اقتصادی ایشان ناکام ماند!

نقش سازمان میراث فرهنگی در فعالیت‌های بیات چیست?

بیات در تمام مصاحبه‌ها و گفتگوهایش با بازیکنان و هواداران از یک مقام عالی رتبه سخن به میان می‌آورد که پشت او و سپیدرود هستند و نام ایشان "مونسان" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است که او را به‌عنوان دوست و حامی خود نام می‌برد.

مانور بیات روی مونسان این تصور را در جامعه ورزشی و اجتماعی گیلان القاء کرده که یا او شریک بیات در خرید سپیدرود است یا این که سازمان میراث فرهنگی می‌خواهد به‌عنوان اسپانسر از سپیدرود حمایت کند.

این در حالی است که تا امروز هیچ پیام واضح و روشنی از سوی مونسان و یا سازمان میراث فرهنگی در ارتباط با سپیدرود به بیرون درز نکرده است و تنها چند عکس در حاشیه یک جلسه وجود دارد که بیات خود را به کنار مونسان رسانده و با حالتی مغموم در حال صحبت است.

 بیات بی‌محابا از مونسان و سازمانش اعتبار خرج می‌کند و حتی روز مسابقه با پرسپولیس، تیم سپیدرود را مجبور کرد تبلیغ یک موسسه اقتصادی را بر روی پیراهن قرار دهد بدون دریافت ریالی پول و دلیل این تبلیغ رایگان را به‌دست آوردن دل مونسان اعلام کرد.

اما در نهایت هیچ پولی از سوی این بانک به سپیدرود پرداخت نشد و در واقع در مهمترین بازی سال برای رشتی‌ها یک تبلیغ که می‌توانست آورده مالی داشته باشد از دستشان پرید!

تیم سپیدرود رشت در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر باید به دیدار تیم نفت تهران در رشت برود و لزوم تعیین وضعیت مالک و انتخاب سرمربی برای این تیم بسیار حیاتی است.

امروز گره حل این مشکلات و بازگشت آرامش به این تیم تنها در دستان مسعود رهنما متولی ورزش استان است و تمام هواداران پرشمار سپیدرود برای این تصمیم گیری ثانیه‌شماری می‌کنند.

اتفاقی که قرار است فردا (پنجشنبه) در یک جلسه فوری در استانداری گیلان روی دهد و مقامات عالی رتبه ورزشی و سیاسی استان در ارتباط با انتخاب یک مالک جدید تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

R7877/P30441/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو