Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:14:35 GMT

گازگرفتگی پنج عضو یک خانواده در بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۱۳۳۱

گازگرفتگی پنج عضو یک خانواده در بویراحمد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گاز گرفتگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده در روستای "چهارمورون" از توابع شهر مارگون شهرستان بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گاز گرفتگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده در روستای "چهارمورون" از توابع شهر مارگون شهرستان بویراحمد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  روابط عمومی اورژانس۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران فرد در رابطه با این موضوع افزود: در این گاز گرفتگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.

پورانفرد عنوان کرد: در پی اعلام این خبر، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ مارگون به محل اعزام شد و به محض رسیدن پرسنل بر بالین بیماران دچار مسمومیت، بعد از ارائه اقدامات اولیه درمانی(اکسیژن درمانی) مسمومین به درمانگاه شهر مارگون منتقل شدند.

پورانفرد با بیان اینکه از جمله علائم گاز گرفتگی، سرگیجه، سردرد، تهوع، استفراغ، ضعف و بی حالی است، گفت: مردم در فصل سرما با توجه به نیاز داشتن به وسایل شعله سوز برای گرمایش، باید در نصب این وسایل از جمله شومینه، بخاری، آبگرمکن دیواری و پکیج به نکات ایمنی توجه کنند و بدانند که این شعله سوزها نیاز به اکسیژن دارند.

پوران فرد با اشاره به پویش ملی "همیشه با شماییم" یادآور شد: مردم عزیز بخاطر بسپارند که اولین کار در مواجهه با گاز گرفتگی، باز کردن درب و پنجره جهت ایجاد جریان هوا و افزایش اکسیژن و تماس با ۱۱۵ است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است