Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:34:43 GMT

نتایج بد، کرانچار را برابر هیئت مدیره تسلیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۳۱۶

نتایج بد، کرانچار را برابر هیئت مدیره تسلیم کرد

تیم فوتبال سپاهان به دلیل نتایج ضعیف خود در مسابقات لیگ برتر، این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و با اضافه شدن دو مربی جدید، به امید روزهای بهتر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، طلایی‌پوشان اصفهان امروز در تلاش برای آن هستند که با بهبود شرایط خود، در نیم فصل دوم، وضعیت بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار پس از شکست سنگین برابر استقلال در نشست  با هیئت مدیره سپاهان، با حضور کریم قنبری و علی لسان فولادی در کادر فنی این تیم موافقت کرد.

در جلسه کرانچار با مدیران سپاهان، در مورد مسائل مختلف و تقویم تیم بحث و تبادل نظر شده و کرانچار با حضور قنبری به عنوان دستیار سرمربی موافقت کرده و پس از فسخ قرارداد تونچی مردولیاس مربی گلرهای سپاهان، علی لسان فولادی جایگزین وی شد.

کرانچار از ابتدای فصل مخالف حضور دستیار ایرانی بوده و از پذیرفتن این امر سرباز میزد و تنها کمک ایرانی وی محمود کریمی بازیکن سابق سپاهان بود که رابطه بسیار خوبی با کرانچار دارد.

با شروع فصل و کسب نتایج ضعیف سپاهان، فشار مدیران این تیم برای اضافه شدن کمک‌های ایرانی به کادر فنی سپاهان بالا گرفت ولی این مربی کروات همچنان با این تصمیم مخالف بوده و حتی به قیمت از دست رفتن جایگاهش، حاضر به پذیرش دستیاران ایرانی نبود.

گفته می‌شود یکی از دلایل مخالفت کرانچار، ذهنیت منفی وی نسبت به دستیاران ایرانی بوده و به او گفته شده مربیان ایرانی، رابطه خوبی با مربیان خارجی نداشته و بعضاً برای برکناری مربی خارجی و در دست گرفتن قدرت توسط خودشان، تلاش می‌کنند.

این در حالی بود که بسیاری از منتقدان و پیشکسوتان سپاهان، حضور دستیاران ایرانی را برای ارتباط بهتر کرانچار با بازیکنانش لازم دانسته و معتقد بودند یک مربی ایرانی به دلیل شناخت بهتر از روحیه بازیکنان قادر است بار روانی منفی را کاهش دهد.

به اعتقاد اغلب منتقدان این تیم بازیکنان سپاهان با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند به دلیل ترس از باخت، تحت فشار روانی بالایی بوده و قادر به کسب نتایج خوبی نیستند و حضور یک دستیار ایرانی می‌تواند این فشار را کاهش دهد.

نتایج بد و فاجعه آمیز نیم فصل نخست سپاهان که بارها منجر به اولتیماتوم مدیران این تیم شده بود، در کنار عملکرد بد دروازه‌بان‌های این تیم و فشار شدید هواداران زرد پوشان که خواهان ایجاد تغییر در کادر فنی تیم بودند، در نهایت کرانچار را مجبور کرد از موضع خود نسبت به پذیرش دستیاران ایرانی کوتاه آمده و با حضور قنبری و لسان فولادی موافقت کند.

در واقع می‌توان گفت شکست تحقیر آمیز و سنگین سپاهان برابر استقلال تهران، آخرین ضربه را به دیوار مقاومت این مربی کروات وارد کرده و وی مجبور به تسلیم برابر تصمیمات هیئت مدیره شد و کریم قنبری را به عنوان دستیار پذیرفت. قنبری فصل گذشته نیز به عنوان دستیار عبدالله ویسی و کرانچار در سپاهان فعالیت می‌کرد و سابقه دستیاری لوکا بونانیچ و امیر قلعه نویی را در کارنامه خود دارد.

پس از قنبری علی لسان فولادی نیز جایگزین تونچی مردولیاس مربی گلرهای سپاهان شد، باید منتظر ماند و دید وضعیت سپاهان در نیم فصل دوم پس از این تغییرات به چه صورت است و حضور مربیان ایرانی کمکی به بهتر شدن وضعیت این تیم می کند یا ترس کرانچار رنگ واقعیت می‌گیرد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند