Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: دو فردی که به عنوان مامور پلیس قصد اخاذی از مغازه داری در سطح شهرستان را داشتند، در عملیات به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شدند و یک دستگاه بیسیم و یک رشته دستبند از آنان کشف شد

سرهنگ جنتی از کلیه شهروندان خواست در صورت مراجعه ماموران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، قبل از ارائه هرگونه توضیحات حتماً نسبت به شناسایی و اخذ کارت شناسایی آنان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان هم از  دستگیری سارق حرفه‌ای کارخانجات و کارگاههای این شهرستان  خبر داد.

سرهنگ هاشمی افزود:  سارق حرفه‌ای کارخانجات و کارگاه های سطح شهرستان در عملیات ماموران انتظامی دستگیر و به ۶ فقره سرقت در شهرستان اعتراف کرد.

سرگرد تقوی نیا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم از پلمب یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در اراک خبر داد.

سرگرد تقوی نیا افزود: در طرح نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشته شد، یک مرکز کمپ اعتیاد غیرمجاز در محدوده اطراف شهر اراک شناسایی و با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی با هماهنگی مرجع قضایی پلمب شد.

انتهای پیام / ج

فعالیت های پلیس استان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر