Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی این مجموعه ورزشی اختصاصی، گفت : تاکنون 20 میلیارد ریال برای این مجموعه ورزشی اعتبار اختصاص یافت که در صورت تکمیل اعتبار معین، این طرح تا پایان سال و در غیر این صورت در 6 ماهه اول سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : در صورت تأمین اعتبار یاد شده ، تلاش خواهد شد مراحل ساخت این مچموعه ورزشی به سرعت پایان یابد.

فتاحی اظهار داشت : مجموعه ورزشی جانبازان معلولان سمنان، شامل استخر و وسایل و امکانات مجهز ورزشی است و مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و محل تامین اعتبارات از منابع ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ضرورت تجهیز لوازم و امکانات ورزشی برای شهرستان‌های سمنان ، بیان داشت : شهر‌های سمنان از سالن ورزشی اختصاصی برخوردار نیستند اما تجهیز وسایل مورد نیاز ورزشی برای آنان در دست اقدام است.

وی افزود : بهره‌مندی ورزشکاران هیات معلولان و جانبازان شهرستان از امکانات ورزشی الزامی است و تلاش می‌شود این امکانات تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

فتاحی اظهار داشت : برای شهرستان‌های مختلف و به ویژه شهر دامغان، که نسبت به شهرهای دیگر، بخش ورزش جانبازان و معلولان آن فعال هستند تخصیص اعتبار برای در اختیار گذاشتن امکاناتی چون نیزه، دیسک و امکانات وزنه‌برداری مدنظر است که این اعتبارات به زودی به آنان اختصاص می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان داشت : برای شهرستان‌های دیگر در بخش تجهیز امکانات طبق نیازسنجی هیات عمل خواهد شد و تلاش می‌شود ورزشکاران هیات معلولان جانبازان همه شهرها از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / ذ


پیشرفت 70 درصدی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است