Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: گویا قرارداد علی کریمی با نفت تهران حدود 2 میلیارد و 200 میلیون بوده است و با این حال از وی خواسته شد که دستیار حمید درخشانی شود که قراردادش 600 میلیون بوده است!

مشخص شد که قرارداد علی کریمی با نفت 2/2 میلیارد بوده که رقم بسیار بالایی است. عجیب اینکه مسئولان نفت بعد از دعوا با کریمی گفته بودند او باید دستیار درخشان شود!
یعنی مربی 2/2 میلیاردی باید دستیار درخشانی می‌شد که نهایتاً قراردادش 500، 600 میلیون تومان است!
حالا کاری به مکانیزم حضور همیشگی درخشان در نفت و بازیکنانی که او جذب کرده نداریم اما انصافاً مدیری که با علی کریمی قرارداد 2/2 میلیاردی می‌بندد و بعد می‌گوید او بیاید دستیار درخشان شود ما را چی فرض می‌کند؟
یعنی شرایط طوری است که چون حرف زدن برخلاف همه چیز دیگر مالیات ندارد یک عده باید هرچه دوست دارند بگویند؟! الان شما یک سیخ چلوکباب کوبیده 6 هزار تومانی که بخری باید نصف قیمتش مالیات بر ارزش افزوده هم بپردازی آن وقت چطور می‌شود یک عده هر وقت دلشان بخواهد حرف‌های آنچنانی می‌زنند و کسی هم جلودارشان نیست؟
همین نفت اگر فدراسیون ما اقتدار داشت (که نداشت) اصلاً‌ امسال نباید در لیگ شرکت می‌کرد اما از آنجایی که در فوتبال ما «قانون تلفن» حکم می‌کند نفتی‌ها با وجود خروارها بدهی آمدند و حالا این بساط راه افتاده که در حد پرسپولیس و استقلال Esteghlal حاشیه و بدهی دارند و تکلیف طلبکاران هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کار به جایی کشیده که خود حمید درخشان می‌گوید بهتر است نفت در آسیا شرکت نکند اما سؤال اصلی این است که با کدام پشتوانه مالی ۲ بار با علی کریمی و ۳ بار با حمید درخشان قرارداد بستند و وقتی به خلق‌ا... بدهکارند چطور با علی کریمی قرارداد 2/2 میلیاردی بستند که حالا نمی‌توانند یک پنجم پولش را بدهند؟!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی