Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی رفسنجان از انهدام باند حرفه ای سه نفره جعل اسناد و اسکناس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصرالله عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی از یک منزل در رفسنجان چند دستگاه جعل مدارک و اسکناس به همراه مبالغی اسکناس 100 هزار ریالی و تعدادی ایران چک 500 هزار ریالی جعلی، اوراق هویتی جعلی، اموال مسروقه، مواد مخدر و غیره کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بنا بر این گزارش شخصی در استان کرمان بویژه در شهرستان رفسنجان از مغازه داران اجناس مختلف تهیه و با پرداخت اسکناس تقلبی اقدام به کلاهبرداری می کرد.
سرهنگ عباسی ادامه داد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارشناسان اداره پلیس شهرستان رفسنجان با بررسی های فنی و کسب اطلاعات کامل تر عامل جعل را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی، سه نفر از متهمان شامل 2 مرد و یک زن را در یکی از منازل شهرکهای رفسنجان دستگیر کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این منزل چند دستگاه جعل مدارک و اسکناس به همراه مبالغی اسکناس 100 هزار ریالی و تعدادی ایران چک 500 هزار ریالی جعلی، اوراق هویتی جعلی، اموال مسروقه، مواد مخدر و غیره کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه وسایل و مدارک کشف شده به کلانتری 13 انتقال و پس از تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان انتقال یافتند خاطرنشان کرد: مال باختگان جهت شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه معمولأ کلاهبرداران و جاعلان با تکثیر یک اسکناس به یک شماره سریال مبادرت به جعل می کنند از مردم خواست، چنانچه مبلغ زیادی اسکناس دریافت می کنید به شماره سریال اسکناس ها توجه کنید تا شبیه به هم نباشند و در صورت مشاهده چنین موردی سریعأ مراتب را به پلیس 110 گزارش کنید.
رفسنجان با جمعیت بالغ بر 3.11 هزار نفر در 110 کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد