Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رضا قمرزاده ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان برنامه های جشنواره یادشده در یزد  گفت : از مجموع شرکت کنندگان سه هزار و 174 نفر نوجوان، سه هزار و 90 تن مربی و شرکت کننده آزاد و بقیه قصه گو پدر بزرگ و مادربزرگ هستند.

وی با یادآوری برگزاری بخش استانی جشنواره بین المللی قصه گویی ادامه داد: بخش منطقه ای جشنواره با حضور قصه گویانی از 31 استان به میزبانی پنج استان از جمله یزد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حضور پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و نوجوانان به عنوان قصه گویان در کنار کودکان و ارایه مقاله و داستان با موضوع قصه و قصه گویی از ویژگی های جشنواره است.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی جشنواره بین المللی قصه گویی از یکم تا پنجم بهمن 1396 در تهران برگزار می شود، مهمترین هدف برگزاری این رویداد فرهنگی را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، قصه های فرهنگی و تربیتی، فرهنگ زبان مادری و محلی در قصه ها عنوان کرد.

قمرزاده در ادامه با یادآوری فعالیت یکهزار مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور یادآور شد: قصه گویی یکی از مهمترین فعالیت ها در بین 40 فعالیت مشخص شده برای این نهاد محسوب می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: امسال 736 جشن قصه گویی در مراکز کانون در کشور برگزار شد که حدود 80 هزار مخاطب کودک و نوجوانان از این قصه ها استفاده کردند.

وی، یزد را یکی از فعال ترین استان ها در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در بین کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: این استان در زمینه های کتاب خوانی و قصه گویی از مناطق پیشتاز است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان