Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@18:18:49 GMT

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۴۷۱

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری آغاز شد

 

رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی خبرداد و گفت: تنها پذیرفته‌نشدگان در آزمون می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از عصر امروز شنبه ۲۵ آذر گفت: ثبت نام تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی تنها پذیرفته نشدگان آزمون دستیاری می‌توانند ثبت نام کنند گفت: از داوطلبان واجدالشرایط در خواست می‌شود در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پورکاظمی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی ۴۰۰ نفر است که این ظرفیت‌ها تنها به مناطق محروم تعلق دارد و فقط برخی رشته‌ها در صورت وجود ظرفیت مازاد دانشجویان آزاد را نیز پذیرش خواهند کرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توصیه می‌شود داوطلبان با مطالعه شرایط دفترچه و دارا بودن شرایط مناطق محروم نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ‌

بنا بر این گزارش، پیش از این زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این آزمون پنج شنبه ۲۳ آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییرات در نحوه پذیرش به تعویق افتاد.

مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن و مرحله شفاهی این آزمون ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ به صورت شفاهی برگزار شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد