Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:29:50 GMT

ده‌ها هزار ایمیل تیم ترامپ در اختیار بازرسان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۱۲۶

ده‌ها هزار ایمیل تیم ترامپ در اختیار بازرسان

نشریه «آکسیوس» نوشت بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در آمریکا، ده‌ها هزار ایمیل حساس از تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به دست آورده است.

به گزارش مشرق، منابعی در تیم انتقال قدرت «دونالد تراپ» رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند که «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ایمیل‌هایی را با محتوای حساس به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «آکسیوس» بامداد یکشنبه به نقل از این منابع نوشت که مولر از طریق اداره خدمات عمومی توانسته ده‌ها هزار ایمیل خصوصی از تیم ترامپ را به دست بیاورد که حاوی اطلاعات حساسی است.

بر این اساس، ایمیل‌ها از ۱۲ حساب افراد مختلف شامل «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ و همچنین تیم سیاست خارجی رئیس جمهور این کشور است که پایه بازپرسی‌های مولر از شاهدان پرونده ارتباط با روسیه قرار گرفته است.

گفته می‌شود این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات حساسی درباره موضوعات مختلف از جمله انتصاب‌های احتمالی، شایعاتی درباره نظرات برخی سناتورها، تخمین درباره آسیب‌پذیری گزینه‌های ترامپ، استراتژی بیانیه‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری درباره هر چیزی از جنگ تا مالیات می‌شود.

منابع تیم انتقال قدرت ترامپ مدعی هستند مولر این ایمیل‌ها را از طریق نامناسب به دست آورده و از این مسئله نیز حیرت‌زده شده‌اند زیرا آنها با تیم مولر در ارتباط بوده و همکاری کرده‌اند.

ترامپ از سوی رسانه‌ها و اعضای حزب رقیب به «تبانی» با روسیه برای شکست دادن «هیلاری کلینتون» رقیبش در انتخابات، متهم شده است. تیم انتقال قدرت ترامپ نیز وظیفه انتقال مسئولیت‌های دولتی و سیاسی از دولت قبل آمریکا را برعهده داشته است.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون

بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هافبک فرانسوی رئالی‌ها شوخی جالبی انجام داد که مورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلمان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک حاشیه جالب همراه شد.

یکی از بازیکنانی که در پایان این بازی در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کرد، توماس مولر بود که گفت‌و‌گوی کوتاهش توجه اهالی فضای مجازی را جلب کرد. پس از آنکه خبرنگار شبکه CBS از ستاره باسابقه بایرن مونیخ ( کسی که یکصدوپنجاهمین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان را انجام داد) پرسید؛ آیا احساس پیر بودن نمی‌کند، اورلین چوامنی، هافبک رئال مادرید از راه رسید و گفت‌و‌گوی آنها را متوقف کرد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

این اتفاق با واکنش طنز‌آمیز مولر همراه شد و او پس از خندیدن و چشمک زدن به چوامنی، گفت؛ «فکر می‌کنم که چوامنی دارد گوش می‌کند که ببیند ما در بازی بعدی از چه تاکتیکی استفاده خواهیم کرد.»

چوامنی پس از شنیدن حرف‌های مولر جلوی دوربین رفت و با او دست داد و رو به دوربین لبخند زد.

مولرو یارانش هفته آینده در صورتی که در برنابئو موفق به شکست رئال مادرید شوند، جواز صعود به فینال را کسب خواهند کرد که این پنجمین حضور ستاره آلمانی در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم