Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد توان‌افزایی شهر تهران گفت: رویکرد جدید ستاد توان‌افزایی شهر تهران نسبت به قبل این است که کمک بن و سرانه نخواهیم داشت، اما اگر پیشنهادات و طرح‌‍‌های خوبی در قالب پروپوزال ارائه شود حتماً آن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت نظری، رئیس ستاد توان‌افزایی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز، در ارتباط با رویکرد جدید ستاد توان‌افزایی شهر تهران اظهار داشت: شورای شهر پنجم نگاه و رویکرد متفاوتی نسبت ستاد توان‌افزایی دارد، رویکردی که در خصوص تسهیل‌گری و توانمند شدن جریان سمن‌ها دارد، و به دنبال آن هستیم که سمن‌ها بتوانند از نظر آموزشی جایگاه منحصر به فردی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با شرایط تسهیل‌گری برای ستاد توان‌افزایی شهر تهران گفت: در نظر داریم از امکانات سرای محلات و فرهنگ‌سراها برای سمن‌ها استفاده کنیم و دیگر سازمان مردم نهادی در شهرتهران نباشد که مشکل مکان و امکانات را داشته باشد، با در اختیار قرار دادن این فضاها بسیاری از مشکلات فعالان اجتماعی و جامعه سمن‌ها حل خواهد شد، امروز شاهد آن هستیم که بسیار از سمن‌ها برای برگزاری جلسات خود با مشکلاتی مواجه هستند که نیازمند تسهیل‌گری در این خصوص  هستند. به‌طور کلی رویکرد ما در خصوص همکاری و هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای غیر از شهرداری و شورا، تعاملی خواهد بود.

رئیس ستاد توان‌افزایی شهر تهران با بیان این‌که ستاد توان‌افزایی باید تسهیل‌گر اجتماعی باشد تا پیمانکار تصریح کرد: رویکرد جدید ستاد توان‌افزایی شهر تهران نسبت به قبل آن است کمک بن و سرانه نخواهیم داشت، اما اگر پیشنهادات و طرح‌‍‌های خوبی در قالب پروپوزال ارائه شود حتماً آن را بررسی خواهیم کرد.

نظری در پایان با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی با محوریت ارتقا سمن‌هادر حوزه‌ اجتماعی بیان داشت: در خصوص پورپوزال‌نویسی بسیاری از سمن‌ها با این مشکل مواجه هستند که باید برای آن‌ها جلسات آموزشی اعم از نحوه نگارش پورپوزال و ایجاد کنشگری اجتماعی برگزار کنیم، و سمن‌هایی که توانایی حضور در این جلسات را ندارند به صورت‌های دیگر مطالب در اختیارشان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید