Web Analytics Made Easy - Statcounter


مراسم جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه برگزار شد.

به گزارش گروه سیاست خارجی امتداد نیوز، مراسم جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با حضور ابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، موسوی زاده مدیر کل ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسین پور مشاور ریاست و کارشناس ارشد فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حسن صفرخانی رایزن فرهنگی سفارت در سالن مرکز آموزش رایزنی فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم احمد جباری مدیر مرکز آموزش زبان فارسی طی سخنانی از فارغ التحصیلان خواستند تا ارتباط شان را با مرکز قطع نکرده و با حضور در سایر دوره‌های ویژه نظیر مترجمی، گفت‌وگو و … بر معلومات خود بیافزایند.

وی همچنین گزارش جامعی از برنامه‌های مرکز آموزش برای سال 2018 میلادی ارائه و اقدامات و برنامه‌های مرکز آموزش در حوزه‌های آموزشی، دانشجویی، تجهیزات آموزشی، کتابخانه و نوسازی مرکز که به همت رایزنی فرهنگی صورت گرفته اشاره کرد و به نمایندگی از زبان آموزان و فارغ التحصیلان از رایزن فرهنگی و اساتید تشکر و قدردانی کرد.

طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با تشکر از تلاش‌های مرکز آموزش و مدرسان و زبان آموزان، به توسعه اهمیت توسعه همکاری‌های ایران و ترکیه و ضرورت ایجاد توازن در گسترش مناسبات دو کشور خصوصاً در بخش فرهنگی اشاره و ظرفیت توسعه مناسبات و همکاری‌های فرهنگی را قابل گسترش ارزیابی کرد.

سفیر ایران با اشاره به همکاری دو جانبه و منطقه‌ای ایران و ترکیه خصوصاً در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، تاکید کرد: حضور قدرتمند دو کشور در این نشست نماد تحکیم وحدت و برادری، همکاری و تعاون بود.

وی افزود: گسترش زبان فارسی نقطه قوت در تقویت مناسبات و همکاری میان دو کشور است.

در این مراسم سایت مرکز آموزش زبان فارسی با آدرس www.fomer.ir که با ویژگی‌های فناوری‌های نوین و با ظرفیت‌های مناسب و چند منظوره و چند رسانه‌ای طراحی شده، رسماً افتتاح شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان