Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال بادران درباره شایعات استعفای سرمربی تیم بادران گفت: استعفای ربیعی به هیچ وجه درست نیست و وی قرارداد دو ساله با باشگاه دارد و به کارش ادامه می دهد.

طرفداری- ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص اینکه روز گذشته (شنبه) خبری مبنی بر استعفای محمد ربیعی مطرح شد اظهار داشت:

متاسفانه صحبت‌هایی روز گذشته شنیده شد و باید بگویم که بعضی از سایت‌ها و یکسری افراد به دنبال این هستند که جو را خراب کنند در صورتی که می دانند چه تیمی نتیجه می‌گیرد و به دنبال این هستند که جو تیم را خراب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته بعد از بازی با پرسپولیس جلسه‌ای را با مالک باشگاه و محمد ربیعی سرمربی تیم داشتیم درخصوص برنامه‌های نیم فصل دوم و اینکه چه بازیکنانی قرار است خارج شوند و چه بازیکنانی به تیم اضافه شوند.متوجه شدیم که صحبت‌هایی مبنی بر استعفای ربیعی منتشر شده است. 

سرپرست باشگاه بادران در گفت‌وگو با فارس، در ادامه تاکید کرد:

ربیعی با باشگاه دو سال قرارداد دارد، او یکی از بهترین مربیان با دانش فوتبال ایران است. متاسفانه تیم‌هایی که نتیجه نگرفتند به دنبال این هستند که جو تیم‌های دیگر را که خوب نتیجه گرفته اند، خراب کنند. ما با سرمربی تیم هیچ مشکلی نداریم،‌به دنبال این هستیم که بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم تا در نیمه فصل دوم به اهدافمان که صعود به لیگ برتر است برسیم. 

سیف‌الله‌پور در پایان درخصوص لیست بازیکنان خروجی و ورودی تیم مشخص شده اند گفت:

هیچ بازیکنی از تیم حق جدایی ندارد مگر اینکه در لیست آزاد قرار داشته باشد و متاسفانه بعضی از تیم‌ها با قانون زور بازیکن ما را گرفتند و سرباز کردند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم بهتر است راجع به این موضوع صحبت نکنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند