Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم منظمی درباره منع ورود گوشی توسط خبرنگاران به سالن مسابقات کشتی کلاسیک بانوان گفت: از دفتر محمدیان تماس گرفتند و اعلام کردند اجازه ورود گوشی به سالن داده نشود.

نایب رییس کشتی بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، پس از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های کشتی کلاسیک، درباره منع ورود خبرنگاران با گوشی موبایل به سالن مسابقات، اظهار کرد: از دفتر محمدیان تماس گرفتند و گفتند به دلیل اینکه مسابقه‌ها برای نخستین بار برگزار می‌شود و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی قرار است پیش بیاید موارد رعایت شود و حتی تماشاگران و خبرنگاران با گوشی وارد سالن نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر نگاه حمایتی دارید این حق را به ما بدهید. مشکلات بسیار بود. مسابقه‌ها را رسانه‌ای نکردیم چراکه برای برگزاری مسابقات برای نخستین بار باید اطمینان لازم لحاظ می‌شد همانگونه که آلیش را برای اولین بار  برگزار کردیم.

منظمی درباره حضور نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور در انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: نفرات اول تا سوم در انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد. البته منتظر نظر آناواسلینکو و ادیت (ناظران فنی مسابقات) نیز هستیم تا اگر کشتی‌گیری که مقام نیاورده اما شرایط ورود به اردو را دارد به همراه نفرات اول تا سوم وارد اردو شود.

وی درباره ممنوعیت استفاده از گوشبند ها از سوی ناظر فنی، تصریح کرد: ناظر فنی مسابقات پس از چک کردن گوشبندها به دلیل وجود دو دکمه بر روی آنها که احتمال آسیب دیدگی داشت، اجازه استفاده از گوشبند ها را نداد،  ما نیز با توجه به اینکه ناظر فنی از داوران ماهر در المپیک بود و ا رزش زیادی برای او قائل بودیم پذیرفتیم و مسابقات بدون گوشبند برگزار شد.

منظمی در ادامه افزود: بدون استفاده از گوشبندها نیز مشکلی پیش نیامد. گوشبندها استفاده دو منظوره برای حفظ ایمنی و حجاب دارد. برگزار ی مسابقات برای نخستین بار، جنبه آزمایشی دارد تا کم و کاستی ها مشخص شود و قطعا در آینده تغییراتی انجام خواهد شد.

نایب رییس کشتی بانوان درباره هزینه دریافت 300 هزار تومانی برای لباس‌های کشتی‌گیران گفت: این لباس‌ها را شرکت تولید کرده است و هزینه 300 هزار تومان برای سه دست لباس قرمز، آبی و سفیدرنگ بود که هزینه زیادی نبود و این تولیدی تنها جایی بود که این لباس‌ها را تولید می‌ کرد. البته  اجباری برای تهیه لباس از این تولیدی نبود و برخی از استان‌ها مانند گلستان لباس‌هایشان را از جایی دیگر تامین کرده بودند.

او درباره سایر برنامه های پیش رو برای کشتی کلاسیک بانوان، گفت: گزارش هایی را که ناظر اتحادیه جهانی ارسال خواهد کرد. به همراه گزارش های من از مسابقات را در شورای تخصصی ارائه خواهیم کرد تا به یک جمع بندی نهایی دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا سیدمعلمی گفت: سلامت دهان ودندان به نوعی سرمنشاء سلامتی جسم، روح و روان است و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش آفرین بوده و می‌تواند در روابط اجتماعی افراد را تقویت یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی افزود: امسال تمرکز ما این است که از تمام حوزه‌ها و رده‌های بهداشتی و درمانی برای بهبود سلامت دهان و دندان مردم استفاده کنیم. از بهورز در روستا‌ها تا مراقبان سلامت در شهرها، پزشکان و کارشناسان بهداشتی در تمام مراکز متعلق به حوزه سلامت می‌توانند به ما در این عرصه کمک کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با بیان این که عواملی که می‌توانند در ناحیه دهان و دندان بیماری ایجاد کنند می‌توانند در بقیه قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کنند، اظهار کرد: به عنوان مثال بین بیماری‌های شدید لثه و دیابت ارتباط وجود دارد. این دو بیماری بر یکدیگر اثرگذار هستند. همچنین بین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

سیدمعلمی یادآور شد: مادر باردار نیز می‌تواند برای جنین و نوزادش از طریق بیماری‌های دهان و دندان مشکلاتی ایجاد کند؛ بنابراین سلامت دهان و دندان به سلامت سایر قسمت‌های بدن کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: بنابراین نقش مشترک تمام افراد درگیر بهداشت و درمان در سلامت دهان و دندان مشهود است و این مساله تنها وظیفه بهداشت کاران دهان و دندان و دندانپزشکان نیست.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از اهداف مشخص ما در سال جاری این است که از دیدگاه عامل خطر مشترک، یعنی توجه به عواملی که هم بیماری‌های دهان را ایجاد می‌کنند و هم بیماری‌های دیگر را، به مساله بهداشت دهان و دندان بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در این راستا نقش ویژه متوجه بهداشت کاران و مراقبان سلامت دهان و دندان و دندانپزشکانی است که در بخش‌های دولتی و خصوصی کار می‌کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اعلام این که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت «پویش سلامت دهان و دندان» با هدف افزایش آگاهی عمومی در سلامت دهان و دندان در سطح کشور برگزار می‌شود، گفت: در این سه روز برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان، مدارس و جامعه برگزار خواهیم کرد که شناساندن عوامل سلامت و بیماری دهان و دندان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این پویش خواهد بود.

سیدمعلمی در پایان دندانپزشکان بخش خصوصی و دولتی را به همکاری در این پویش برای آموزش و ارتقای سلامت دهان و دندان مردم دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی