Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر اخلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد دانش آموزان دختر گیلانی از مناطق سی و چهارگانه آموزش و پرورش استان گیلان در دو مرحله از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب و جنوب کشور بازدید کردند.
وی با اشاره به توقف اعزام دانش آموزان استان گیلان در دی ماه به دلیل همزمانی با فصل امتحانات، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده از بهمن ماه امسال، دانش آموزان پسر به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخلاقی بیان داشت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید، آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و تاریخچه جنگ و تمرین درس آموزش دفاعی از جمله اهداف اعزام دانش آموزی به اردوهای راهیان نور است.
بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند. سال تحصیلی گذشته، 13 هزار و 700 دانش آموز از گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند