Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سامانه بهین یاب به نشانی الکترونیکیhttp://behinyab.ir/ درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است که تمامی اطلاعات مفید و خدمات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در صنعت، معدن و تجارت اعم از صدور مجوزها، وضعیت پروژه ها و طرح ها، معافیت های گمرکی را ارائه می کند.
اقبال عباسی روز یکشنبه در دویست و هفدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بانک های عامل استان حق ندارند تسهیلات سرمایه ثابت را به صورت مستقیم و بدون ثبت در سامانه بهین یاب پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین بانک های عامل چهارمحال و بختیاری موظفند تا سه هفته دیگر نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات مصوب پرداخت نشده به واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان اقدامات لازم را انجام دهند.
عباسی تصریح کرد: بانک های عامل چهارمحال و بختیاری باید تکلیف واحدهای تولیدی تملیکی در استان ر ا هر چه سریع تر مشخص کنند.
وی یادآور شد: احیای طرح های راکد و غیرفعال از مهمترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و استانی محسوب می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون 976 تولید کننده در استان با نیاز اعتباری 13 هزار میلیارد و 875 میلیون ریال برای ثبت در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند.
سید نعیم امامی اظهار کرد:از این تعداد 215 مورد با 11 هزار و 744 میلیارد ریال در حوزه صنعت و معدن و 761 مورد با یکهزار و 842 میلیارد ریال در بخش کشاورزی است.
وی افزود: تاکنون 63 طرح برای بهره مندی از 835 میلیارد و 580 میلیون ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری معرفی شده که به هیچکدام از آن ها هنوز وامی پرداخت نشده است.
امامی تاکید کرد:در نشست ستاد در این روز پرداخت تسهیلات طرح رونق برای 35 طرح صنعتی و 47 طرح کشاورزی به تصویب رسید.
وی یادآور شد: برای طرح های صنعتی 564 میلیارد و 505 میلیون ریال و به منظور اجرای طرح های کشاورزی 830 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مصوب شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با بهره برداری از طرح های صنعتی ، طرح رونق زمینه اشتغال مستقیم 359 نفر و با افتتاح طرح های بخش کشاورزی در این طرح برای 62 نفر شغل ایجاد می شود.
وی گفت: تاکنون به 69 طرح بخش کشاورزی و حوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری 208 میلیارد و 153 میلیون ریال تسهیلات از محل طرح رونق پرداخت شده است.
امامی اظهار کرد: از این تعداد 57 طرح کشاورزی با 31 میلیارد و 163میلیون ریال و 12 طرح بخش صنعت، معدن و تجارت 176 میلیارد و 990 میلیون ریال بوده است.
در این نشست مشکلات پنج طرح کشاورزی و صنعتی در حوزه های تامین گاز طبیعی، تعیین تکلیف و تقسیط بدهی های بیمه ای، مالیاتی و بانکی، استمهال، ارزیابی دوباره وثیقه ها و تنفس برای بازپرداخت مجدد این بدهی ها بررسی و تصمیمات کارشناسی لازم برای رفع این مشکلات مصوب شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیارری از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی برای استان از فردا تا روز جمعه برای استان فعال است که باعث وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها می‌شود. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اینکه برای استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است، اظهار داشت: سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه تا روز چهارشنبه 14 ادریبهشت‌ماه برای استان فعال است.

وی با اشاره به وزش باد شدید تا به نسبت شدید برای استان، مطرح کرد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، رخداد تگرگ و مه در این مدت زمان برای استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، ادامه داد: در این مدت زمان پیش‌بینی می‌شود آب رودخانه‌ها دچار بالا آمدن ناگهانی آب شده و آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در استان رخ دهد.

چراغپور با اشاره به مناطق اثر این سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی  برای شهرستان‌های استان به ویژه کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا، فلارد، کیار و بروجن فعال خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی و آسیب دیدن سازه‌های موقت و سبک، خاطرنشان کرد:  لازم است در این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اسکان و پارک خودرو صورت نگیرد و از چرای دام در مناطق مرتفع اجتناب شود.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای