Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران، سومین سوله مدیریت بحران این شهر را که برای ضبط برنامه تلویزیونی در اختیار صداوسیما قرار گرفته بود، پس گرفت و این سوله به کاربری اصلی خود برگشت.

 به دنبال تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر بازگشت پایگاه های مدیریت بحران به ماموریت اصلی، سومین پایگاه مدیریت بحران واگذار شده به صدا و سیما که نزدیک به سه سال برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه در آن ضبط می شد پس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوله در منطقه سه شهرداری در ضلع جنوب شرقی پارک ملت قرار دارد که ازسوی مدیریت شهری قبلی به برنامه سازان شبکه دو تعلق گرفته بود.

پیش از این نیز شهرداری تهران پایگاه مدیریت بحران منطقه 2 را که در اختیار برنامه تلویزیونی خندوانه شبکه نسیم قرار گرفته بود ، پس گرفته بود و رسما از ادامه فعالیت متفرقه آن جلوگیری شده بود.
همچنین پایگاه مدیریت بحران ناحیه 6 منطقه 16 که از نیمه دوم سال 91  کاربری غیر داشت، پس از گذشت  پنج سال با پیگیری های مستمر سازمان مدیریت بحران شهر تهران و شورای شهر به کاربری اصلی خود بازگشت.

پایگاه های مدیریت بحران در نواحی تهران با اهداف متنوع از جمله ذخیره اقلام امداد و نجات، آموزش شهروندان، محل استقرار ستاد مدیریت بحران نواحی و مواردی مشابه در این حوزه احداث شده است که طی سال‌های گذشته تعدادی از آن در اختیار فعالیت‌های متفرقه قرار گرفت که پس از طرح انتقادها و مصوبه شورای شهر تهران باید صرفا در ماموریت‌های تعریف شده فعال شوند.

پس گرفتن سوله دیگر مدیریت بحران از صداوسیما پس گرفتن سوله دیگر مدیریت بحران از صداوسیما

پس گرفتن سوله دیگر مدیریت بحران از صداوسیما پس گرفتن سوله دیگر مدیریت بحران از صداوسیما

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس