Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری ساری گفت:اشاعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید در میان شهروندان مازندران نهادینه شود تا ترافیک در سطح شهر به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد گوران امروز به مناسبت روز ملی حمل و نقل در جمع خبرنگاران حوزه شهری ساری با اشاره به اشاعه فرهنگ ترافیک و نقش مردم در روان‌سازی آن، همراهی شهروندان را گام اول در روان‌سازی ترافیک دانست و اظهار داشت: با ارتقای فرهنگ حمل و نقل، ترافیک در سطح شهر به حداقل  می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آموزش و فرهنگ‌سازی استفاده شهروندان از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی، بستر مناسبی برای ارتقای فرهنگ حمل و نقل و نیز روان‌سازی ترافیک به وجود می آید.

گوران با اشاره به حمایت‌های مدیریت شهری از اقدامات این سازمان در زمینه روند بهبود و ساماندهی امور ترافیکی، تصریح کرد: رعایت قانون و ضوابط رانندگی توسط شهروندان ، تاثر بسزایی در روان سازی ترافیک خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری همراهی شهروندان را گام نخست در روان‌سازی ترافیک دانست و گفت: اشاعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز باید در میان شهروندان نهادینه تا بتوان ترافیک را در سطح شهر به حداقل رساند.

وی  افزود: احداث زیرگذرها، روگذرها، اصلاح هندسی در نقاط مختلف، نصب تابلوهای راهنمایی و خط‌کشی در معابر و احداث پارکینگ از اقدامات این سازمان و شهرداری ساری در زمینه روان‌سازی ترافیک بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری اضافه کرد: این سازمان با شناسایی نقاط ترافیکی شهر و بهره‌گیری از دانش روز و فناوری نوین در سامانه هوشمند، چراغ راهنمایی هوشمند با طراحی جدید در چند نقطه از شهر نصب کرده است.

گوران، نصب 22 دوربین نظارتی در نقاط مختلف شهر را اقدام موثری برای کاهش ترافیک دانست و تصریح کرد: با نصب این دوربین ها و همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور، خودروهای متخلف روزانه شناسایی و اعمال قانون برای این خودروها انجام شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال 28 دوربین دیگر در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری با اشاره به اینکه برای روان‌سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر بیش از 10 دوربرگردان احداث شده است، افزود: با کارشناسی انجام شده احداث چهار دوربرگردان جدید در ورودی شرقی شهر و بلوار کشاورز مورد تصویب قرار گرفته و به زودی اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح مطالعاتی احداث زیرگذر میدان هلال احمر اجرایی شده و احداث آن در دستور کار قرار گرفته تا گره ترافیکی ورودی مرکز استان از سمت شرق رفع شود.

گوران به ارائه خدمات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری در مناطق جدید الحاقی به شهروندان اشاره کرد و گفت: این سازمان نسبت به اصلاح هندسی ورودی‌های محلات، نصب تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای مسیریابی اقدامات لازم را عملیاتی کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خاطرنشان کرد: طراحی و مهندسی معابر و خیابان‌ها، اجرای قانون راهنمایی و رانندگی، آموزش و فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی سه اصل مهم در کاهش ترافیک شهر است.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح