Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه ملکه زیبایی جهان عرب در سال جاری تحت تاثیر تحولات سیاسی منطقه و ارتباط سعودی‌ها با رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری روسیاالیوم، شیرین حسنی، زیباروی مراکشی توانست در رقابت با 16 بانوی دیگر از 16 کشور جهان عنوان «ملکه زیبایی جهان عرب در سال 2018» را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رتبه‌بندی فوزیه عبدالرضا، زیباروی بحرینی در جایگاه دوم و فطیم شامسی، زیباروی اماراتی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سهیر غضاب، زیباروی تونسی در سال گذشته توانسته بود لقب «ملکه زیبایی جهان عرب در سال 2017» را به خود اختصاص دهد.

جایزه ملکه زیبایی جهان عرب در سال جاری تحت تاثیر تحولات سیاسی منطقه و ارتباط سعودی‌ها با رژیم صهیونیستی قرار گرفت، چنانکه بعد از انتخاب ملاک یوسف ملکه زیبایی عربستان به‌ عنوان یکی از گزینه‌های ملکه زیبایی جهان عرب در سال 2018 بسیاری از کاربران فضای مجازی اقدام به توهین نسبت به او و سیاست‌های کشورش کردند. همین موضوع باعث شد ملاک یوسف در مقابل حجم انتقادات، حضورش را در دور نهایی جشنواره انتخاب ملکه زیبایی 2018 در قاهره لغو کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت