Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: واگذاری املاک مازاد بر نیاز و بدون استفاده آموزش و پرورش با رعایت قوانین و مقررات و اخذ مجوزهای لازم به شهرداری ها و دهیاری ها بلا مانع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمبارکه‌نا؛سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش نیز از این امر مستثنا نیست و آن ها نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که می طلبد خیران عزیز شهرستان با کمک های خیر خواهانه خود برای بهبود شرایط آموزشی و تربیتی شهرستان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سلطانی فراهم کردن زمینه های کارآفرینی و خوداشتغالی و کاهش هزینه ها را وظیفه همگان دانست و تاکید کرد: ان شاءالله به عزم جهادی بتوانیم با موفقیت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذریم و از این بحران عبور کنیم.
وی با اشاره به وجود اراضی و املاک مازاد بر نیاز و بدون استفاده اداره آموزش و پرورش ، عنوان کرد: این املاک در بعضی شهرها باعث ایجاد مشکلاتی گردیده است که باید تعیین تکلیف گردند.
رییس شورای آموزش و پرورش مبارکه ادامه داد : در صورتی که شهرداری ها و دهیاری ها به املاک بلا استفاده آموزش و پرورش نیاز دارند می توانند با اخذ توافقات لازم از اداره آموزش و پرورش و با رعایت قوانین و مقررات از آن ها استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری مبارکه با اشاره به ساماندهی و بهینه‌سازی بخشی از املاک و فضاهای آموزشی آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش می تواند طبق قانون املاکی که بلا استفاده هستند را با اخذ موافقت مراجع ذی ربط تبدیل به احسن نماید و از آنها بهره برداری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان