Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با موضوع استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد،خدمات و حمایت های بانک ملی ایران از اقدامات کارآفرینانه مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش صدای ایران، در این کنفرانس که با حضور تنی چند از مسئولان کشوری و فعالان عرصه کارآفرینی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، لوح تقدیر کنفرانس به امضای علا میرمحمد صادقی نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران  به بانک ملی ایران اهدا شد که معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم های بانک ملی ایران به نمایندگی از بانک، آن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیلا رضایی معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم های بانک ملی ایران در پانل تامین مالی، سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاران این کنفرانس ،ضمن تشریح استراتژی های این بانک در حوزه کارآفرینی  گفت: کارآفرینی به یک رویه جاری در فعالیت های بانک ملی ایران تبدیل شده و بانک ملی ایران از هر طرحی خلاقانه و کارآفرینانه که بتواند تحولی در بازار ایجاد کند ، حمایت خواهد کرد.
وی افزود: سامانه های بام و بله از نمونه های بارز حمایت های استراتژیک بانک ملی ایران از ایده هاست.
رضایی تاکید کرد: سامانه بام تنها یک سامانه ارایه خدمات بانکی نیست بلکه زیرساختی برای توسعه محصولات است؛ سامانه بله نیز یک پیام رسان نو و خلاقانه است که نمونه مشابهی ندارد.
وی حمایت از استارت آپ ها و فین تک ها را از اولویت های بانک ملی ایران خواند و گفت: ما به حمایت گسترده از کارآفرینان معتقدیم و آن را راهکاری جدی برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال می دانیم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی