Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@05:23:03 GMT

احتمال لغو بازی استقلال و ایران جوان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۱۲۱

‍‍‍‍‍‍

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به قرار گرفتن شاخص کیفیت هوای ورزشگاه آزادی روی عدد 160 احتمال لغو بازی استقلال و ایران جوان بوشهر وجود دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در پی استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوا شاخص کیفیت هوای تهران را 139 اعلام کرد که این میزان از غلظت آلاینده ها - برای گروه های حساس - ناسالم و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در ارتباط تلفنی با توجه به بالارفتن غلظت آلاینده ها در هوای تهران درباره برگزاری یا لغو بازی استقلال و ایران جوان بوشهر گفت: متاسفانه با توجه به اینکه تا عصر امروز شاخص آلایندگی ورزشگاه آزادی 139 بود اما در  ساعت 21:15 دقیقه امشب شاخص آلایندگی به 160 رسید و ناسالم گزارش شده است. منتظردستور کتبی کمیته اضطرار آلودگی هوا هستیم که در صورت ماندن شاخص آلودگی روی همین عدد احتمال لغو این بازی وجود دارد.  
دانلود  مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران - دوشنبه با برگزاری 2 دیدار آغاز می شود. در نخستین بازی های این مرحله از ساعت 13 و 45 دقیقه خونه به خونه بابل میزبان گسترش فولاد تبریز است و از ساعت 16 و 20 دقیقه استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به استقبال ایران جوان بوشهر خواهد رفت.
...
2 دیدار دیگر این مرحله سه شنبه برگزار می شود و طبق برنامه، استقلال خوزستان با تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس با صنعت نفت آبادان مسابقه می دهد.
 

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق