Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش شهرستان سلسله گفت: برای هوشمند سازی 300 کلاس آموزشی در این شهرستان 10میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمد علیجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از 602 کلاس آموزشی در شهرستان سلسله تنها 62 کلاس معادل 10 درصد از کل کلاسها هوشمند سازی شده و 300 کلاس دیگر برای هوشمندسازی کامل نیازمند حمایت مسئولان و مشارکت خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت و ضرورت هوشمندسازی مدارس، عنوان کرد: متاسفانه شهرستان سلسله در بخش هوشمندسازی مدارس در جایگاه مطلوبی در بین شهرستانهای استان لرستان قرار ندارد.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد کلاس های آموزشی نیازمند هوشمندسازی در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی قرار دارند، افزود: در جامعه کنونی که به عصر تکنولوژی و فناوری های نوین معروف است، تغییر روش های آموزشی و شیوه های یادگیری امری انکارناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
علیجانی با اشاره به تفاوت کلاس های آموزشی هوشمندسازی شده با کلاس های معمولی، خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی هوشمندسازی شده باعث مشارکت فعال دانش آموزان در امر آموزش و یادگیری شده فراگیری بصری دانش آموزان را افزایش می دهند.
بیش از 14 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

فردوس کریمی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در قالب طرح پمپاژ آب ناغان سه ایستگاه پمپاژ، دو باب مخزن، هفت کیلومتر خط انتقال اجرا شده و در حال تملک اراضی هستیم.

وی افزود: طرح پمپاژ آب ناغان ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده و جهت تکمیل و بهره‌برداری از طرح به هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید

تجهیز بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری

کریمی اضافه کرد: تخصیص جدیدی به نیاز آبی ناغان اضافه شد و هم‌اکنون۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات ناغان زیرپوشش آبیاری قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۸۵ مورد ساماندهی پرورش ماهی برای نخستین بار و همچنین تخصیص دو هزار و ۱۵۴ لیتر آب برای پرورش طیور، گلخانه‌ها و دامداری‌های ناغان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد