Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:07:29 GMT

کنده کاری خیابان های امامت یاسوج آسفالت شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۳۰۸۶

کنده کاری خیابان های امامت یاسوج آسفالت شد + تصاویر

روزهای گذشته گزارشی از وضعیت کنده کاری های خیابان های امامت شهر یاسوج و نارضایتی ساکنان این مناطق در پایگاه خبری صبح زاگرس منتشر شد که دو روز بعد مسئولان با دیدن این گزارش دست به کارشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس 18 آذرماه امسال پایگاه خبری صبح زاگرس گزارشی از وضعیت کنده کاری های خیابان های امامت شهر یاسوج و نارضایتی ساکنان این مناطق تهیه و بر روی خروجی این سایت خبری منتشر کرد( اینجا کلیک کنید) 

تنها دو روز بعد از انتشار این گزارش مسئولان مربوطه دست کارشدند  و مشکلی که ماه ها ساکنان این خیابان ها با ان دست و پنجه نرم می کردند را آسفالت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری صبح زاگرس از مسئولان مربوطه که مشکلات شهروندان یاسوجی را به سرعت مرتفع کرده و رضایت انها را جلب کردند تقدیر و تشکر می کند.

ساکنان خیابان های امامت یاسوج که ماه ها به دلیل وجود این کنده کاری ها دچار مشکل شده بودند نیز مراتب سپاس و قدردانی خود را از پایگاه خبری صبح زاگرس به خاطر انعکاس این مشکلات اعلام کردند.

          انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی