Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:11:54 GMT

روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه تأمین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۵۵۹

روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه تأمین می‌شود

نورآباد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نسبت به پیگیری تأمین روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه در گردنه «گشور » قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی در دیدار با فرماندار دلفان با اشاره به ضرورت تبیین و تفکیک وظایف دستگاه های مختلف گفت: شایسته است در پایان هر سال، جلساتی با حضور مدیران کل تخصصی بخش راه، فرماندار و روسای ادارات مرتبط برگزار و برای افق یکساله هر شهرستان برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نگه داری و ایمنی راه ها را از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و گفت: تا زمانی که ۱۱۸ نقطه پرتصادف استان لرستان برطرف نشده همچنان جان کاربران جاده‌ها در خطر خواهد بود؛ از این رو در شرایط موجود علیرغم کمبودها، همه تلاش خود را برای آشکارسازی این نقاط، نصب علائم، اصلاح شیب های شیروانی، تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی و درصورت توان، حذف این نقاط به کار خواهیم بست.

شرفی با اشاره به مشکلات تردد ماشین آلات کشاورزی در محورهای شهرستان دلفان گفت: از فرمانداری شهرستان تقاضا می شود نسبت به ساماندهی تردد این ماشین آلات توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط برای آشکار سازی با نصب چراغ و برچسب شبرنگ پیگیری لازم را داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای لرستان نسبت به پیگیری تامین روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه در گردنه «گشور» قول مساعد داد و افزود: به تناسب شرایط شهرستان دلفان برنامه‌های مختلفی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای آن در نظر داریم؛ علاوه بر آن سعی خواهیم کرد مشکلات مطرح شده از سوی فرماندار و مسئولان این شهرستان را براساس اولویت پیگیری و حل و فصل کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد