Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:24:16 GMT

3 مجموعه ورزشی تهران به سرخ آبی ها واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۳۱۷

3 مجموعه ورزشی تهران به سرخ آبی ها واگذار می شود

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از واگذاری 3 مجموعه تحت اختیار این اداره شامل درفشی فر، کمپ ناصر حجازی و مرغوبکار به سرخ آبی های پایتخت خبر داد.

رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه مشترک خود با مدیران عامل 2 تیم پرسپولیس و استقلال، افزود: براساس هماهنگی های انجام شده دراین جلسه، مجموعه ورزشی درفشی فر به باشگاه پرسپولیس و مجموعه کمپ زنده یاد ناصر حجازی و مرغوبکار نیز به تیم فوتبال استقلال تهران واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این واگذاری براساس موافقت و دستور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود، اظهار کرد: با انتقال این سه مجموعه تحت مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به سرخ های آبی پایتخت، مشکل زمین و امکانات ورزشی این 2 تیم پرطرفدار حل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: موضوع انتقال سند این مجموعه های ورزشی به نام 2 تیم پرسپولیس و استقلال از سوی واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.
به گفته وی، با انجام کارهای اداری، قانونی و انتقال رسمی سند، این مجموعه های ورزشی به صورت قطعی و دائمی به تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران واگذار می شود.
مجموعه ورزشی درفشی فر در غرب تهران حدود 17 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای زمین چمن، سالن بدنسازی و استخرسرپوشیده است.
کمپ ناصر حجازی در غرب تهران حدود 40 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجوعه دارای یک زمین چمن فوتبال با 5 هزار سکوی تماشاگر است.
مجموعه ورزشی مرغوبکار در جنوب غرب تهران حدود 12 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای یک زمین چمن تمرینی است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز شهرداری تهران 2 مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) را برای مدت 3 سال در اختیار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال پایتخت قرار داد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7247/7243**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود