Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محصص در گفتگو با رادیو، در خصوص نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر مراکش اظهار داشت: مراکش در گذشته بازیکنان مطرحی مثل مصطفی حاجی داشته و رینارد مربی فعلی این تیم بسیار مربی با دانشی است. بازی اول تیم‌ها در جام جهانی همیشه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و من بدون اینکه بخواهم از تیم ملی کشورمان تمجید کنم اعلام می‌کنم که ما شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بتوانیم مقابل مراکش به پیروزی برسیم بازیکنان و کادرفنی در ادامه کار اعتماد به نفس خوبی پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به دیدار‌های تیم ملی ایران برابر اسپانیا و پرتغال گفت: برخی از مربیان در تورنمنت‌های کوتاه عملکرد خوبی دارند کارلوس کی روش نیز از جمله همین مربیان است، او تاکنون با پرتغال، آفریقای جنوبی و ایران در جام جهانی حضور داشته است. ما قبل از آمدن کارلوس کی روش فلسفه‌ای برای فوتبال نداشتیم و حضور او در فوتبال ایران تاثیرگذار بوده است. کی روش شناخت بسیار خوبی از مربیان تیم‌های اسپانیا و پرتغال دارد و این مسئله می‌تواند به عملکرد بهتر تیم ما کمک زیادی کند. سبک بازی اسپانیا و پرتغال به گونه‌ای است که تیم ملی ما احتیاج دارد حتما با تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی بازی دوستانه برگزار کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره لزوم همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال کره جنوبی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۲ برای آماده سازی تیم ملی این کشور مجبور شد لیگ خود را تعطیل کند، ما نباید مثل کره ای‌ها بازی هی لیگ برتر را تعطیل کنیم، اما بهتر است در این شرایط که چند ماه بیشتر به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی نمانده است، مسئولان و مربیان باشگاه‌ها آماده فداکاری برای تیم ملی باشند و به کارلوس کی روش کمک کنند.

محصص در پایان با تمجید از عملکرد کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: کی روش از ۸۱ بازی که روی نیمکت تیم ملی حضور داشته ۵۰ برد به دست آورده، ۸ بازی را واگذار کرده و ۲۳ مساوی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است و به نظر من عملکرد درخشانی داشته است، بنابراین وقتی ما می‌خواهیم درباره کارنامه او صحبت کنیم باید منصفانه اظهارنظر کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات محصص درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم