Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در نشست شورای اشتغال روستایی شهرستان مهریز گفت: اشتغال پایدار درمناطق روستا‌یی  وعشایری و شهرهای زیر ده هزار نفربا ابلاغ آیین نامه حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی مبلغی معادل دوازده هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یارمند افزود:این تسهیلات در زمینه های مختلف برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۱۰هزار نفر در نظر گرفته شده است وسهم استان یزد حدود237میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی میباشد
وی همچنین حداقل تسهیلات  را100میلیون تومان وحداکثرآن 2را میلیارد تومان  اعلام کرد وافزود:تسهیلات با نرخ6درصد وباز پرداخت 6ساله در اختیار افراد حقیقی وحقوقی غیردولتی  و شرکت های تعاونی وافراد علاقه مند به سرمایه گذاری قرار می گیرد.
رستگاری فرماندار مهریز نیز  با اشاره به سهم 45درصدی کشاورزی و منابع طبیعی و10درصدی گردشگری و 10درصدی صنایع‌دستی و10درصدی صنایع و معادن کوچک  از این قانون، خواستار تلاش دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان برای استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها شد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در خصوص تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد | بانک هایی که برنامه اصلاحی را رعایت نکنند...

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: نگاه دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی خیلی روشن است و با کسی هم شوخی ندارد. امیدواریم امسال با جدیتی که دولت پیش از این هم نشان داده و توافقاتی که با بانک ها داشتیم، تسهیلات تکلیفی را بهتر پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 850390 برچسب‌ها سخنگوی دولت بانک خبر ویژه دولت سیزدهم علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • دولت در خصوص تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد | بانک هایی که برنامه اصلاحی را رعایت نکنند...
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه