Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم زاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی تا 30 دی 96 تمدید شد.


وی افزود:این همایش به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مشارکت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC )، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ( SID )، سیویلیکا، دانشگاه ارومیه، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه آزاد ارومیه، دانشگاه علمی کاربردی، استانداری آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، دادگستری آذربایجان غربی برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این همایش با محور ویژه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در آیینه حقوق شهروندی برگزار می شود عنوان کرد:محورهای این دوره از همایش در 8 موضوع تخصصی شامل حقوق شهروندی، دانشجو و دانشگاه، حقوق شهروندی و فضای مجازی، حقوق شهروندی و دادرسی عادلانه، حقوق شهروندی و علوم انسانی واجتماعی، حقوق شهروندی، مدیریت اقتصاد و کسب و کار، حقوق شهروندی، دین، قرآن و آموزه های اسلامی، محور حقوق شهروندی در آیینه سایر رشته های دانشگاهی، تجلی حقوق مردم در منشور حقوق شهروندی برگزار می شود.


دبیر علمی سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندییاد آور شد: کمیته اصلی و علمی وداوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه های تهران، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری ارومیه، دانشگاه الزهرا و آزاد و پیام نور، علمی کاربردی استان و ... تشکیل شده است.


رستم زاده اظهار کرد:این همایش در 2 بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود.


دبیر علمی همایش در تفاوت اصلی این همایش با سایر همایش های علمی در موضوعات مختلف دانشگاهی بیان کرد:با عنایت به برنامه ریزی در جهت ارتقای غنای علمی همایش و در عین حال دربرگیری تمامی دانشگاهیان همایش برخلاف اغلب همایش ها رایگان و نیز در دو بخش مختلف و با مشارکت علمی اکثر دانشگاههای سراسری، آزاد و استانی و کشور طراحی شده که باعث رغبت دانشجویان و اعضای هیات علمی به این موضوع گردیده است.


معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: پژوهشگران، اساتید ودانشجویان تا 30 دی ماه سالجاری فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در قالب محورهای همایش به دبیرخانه همایش در قالب فرمت اعلامی که در آدرس اینترنتی conf.isc.gov.ir/7cc پایگاه استنادی علوم جهان اسلام موجود می باشد، و یا به ایمیلJahad@urmia.ac.ir ارسال کنند و تاییدیه از دبیرخانه اخذ نمایند.


دبیر علمی سومین دوره همایش تبیین حقوق شهروندی با اشاره به کیفیت علمی دوره های اول و دوم این همایش گفت:اولین و دومین دوره همایش با حضور پروفسور هاشمی و عرفانی از اساتید برجسته حقوق کشور و پدر علم حقوق عمومی کشور و صاحبنظران بین المللی این عرصه بودند با موفقیت به اتمام رسید و تمامی مقالات در پایگاههای اصلی علمی کشور و وزارت علوم از جمله جهان اسلام ( ISC ) و SID و سیویلیکا نمایه شده است.


وی افزود:پیش بینی شده است اختتامیه سومین دوره همایش در اواخر اسفندماه ماه سالجاری با حضور شخصیت های برجسته علمی و سیاسی و مسئولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار شود.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره جشنواره ملی «آسمون»  که با محوریت تولیدات نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در ۶ موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است. حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی) خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون، نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون (هویت اجتماعی) ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون۳- فضامون (هویت مجازی) تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟ مثلا تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتی امن و سالم بسازیم۴- خاکمون (هویت ملی) تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم.۵-خدامون (هویت دینی) درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون.

قوانین ارسال ویدئو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد. جوایز جشنواره شامل میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است. همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بستر‌های مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود. آئین اختتامیه جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد