Web Analytics Made Easy - Statcounter

     به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مسابقات موتور کراس کشور در روز جمعه گذشته در پنج کلاس با حضور ۱۰۰ موتورسوار  از ۲۰ استان در پیست شهرستان بافق استان یزد، برگزار شد.

علیرضا حسین احمدی موتور سوار هرمزگانی در این مسابقات توانست در موتور کراس کلاس ۶۵ سی سی، قهرمان کشور شود.

علیرضا حسین احمدی، موتور سوار هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به این که علاقه به موتور سواری را از عمویش به ارث برده است، اظهار کرد: احسان حسین احمدی که از موتورسواران بنام و قدیمی استان هرمزگان است که علاقه به موتورسواری را در من ایجاد کرد و از سه سالگی تحت نظر ایشان به تمرین پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موتورسوار هرمزگانی با بیان اینکه اکنون ۱۲ ساله است، تصریح کرد: از سه سالگی موتورسواری می کردم و از اولین دوره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این تورنمنت شرکت کردم و توانستم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنم.

حسین احمدی با تاکید بر اینکه در همه مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است، گفت: این مسابقه چهارمین مسابقه موتور کراس قهرمانی کشور بود که در یک دوره نایب قهرمان و در سه دوره دیگر قهرمان شدم.

وی با اشاره به هیجان رشته موتور سواری، بیان کرد: موتورسواری رشته پرطرفداری است و همه جوانان استان هرمزگان به این رشته گرایش دارند اما به دلیل نبود فضای مناسب هیجانشان را در خیابان های پر تردد شهر تخلیه می کنند که این مسئله جان موتورسواران و سایر شهروندان را به خطر می اندازد.

 

این موتور سوار هرمزگانی با بیان اینکه هزینه های رشته موتور سواری بسیار سنگین است، اظهار کرد: در آینده نزدیک باید یک دستگاه موتور کراس ۱۵۰ سی سی تهیه کنم که قیمتی حدود ۳۵ میلیون تومان دارد که برای من هزینه سنگینی است همچنین تا کنون همه مسابقات را با هزینه شخصی شرکت کرده ام و در این زمینه حامی دیگری جز مربیم آقای احسان حسین احمدی ندارم.

حسین احمدی با اشاره به اینکه مسئولان حمایتی در این زمینه نمی کنند، اظهار کرد: در هر دوره که به قهرمانی دست یافته ام  برای استانم افتخار آفرین باشم، هیئت ورزش و جوانان به نصب یک بنر اکتفا کرده است و تنها رئیس هیئت موتورسواری همیشه در کنار ما حضور داشته اند و به بی توجهی سایر مسئولان عادت کرده ایم.

وی با تاکید بر امکانات موتورسواری سایر استان ها، تصریح کرد: بندرعباس دو پیست در حال فعالیت دارد که تنها زمینی مسطح هستند و نمی توان نام پیست بر روی آن گذاشت چرا که پیست سایر استان ها دارای سکو تماشاگر و امکانات پزشکی نظیر آمبولانس است.

این موتور سوار هرمزگانی ادامه داد: پیست قدیمی باباغلام در کنار دره احداث شده است و پیست تازیان نیز امکانات لازم را ندارد.

حسین احمدی خاطرنشان کرد: تنها خواسته ام از مسئولان در جهت حمایت از من و سایر جوانان موتورسوار استان ساختن یک پیست با امکانات قابل قبول است و غیر از این هیچ توقع دیگری ندارم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است