Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@16:39:28 GMT

سوغات گردشگران در تور کیش (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۰۴۳۴

سوغات گردشگران در تور کیش (+عکس)

پول‌نیوز -سوغات کیش، بهشت گردشگری ایران، را به تفصیل در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد. تور کیش یکی از تورهای جزایر زیبای ایران است که در فصول سرد به عنوان مقصد گردشگران ایرانی انتخاب می‌شود. جزیره کیش دارای جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی است که بسیار زیبا و چشم نواز است.



شما در کنار لذت بردن و استفاده از جاذبه‌های این جزیره به دنبال خرید و تهیه سوغات جزیره کیش خواهید بود، خرید سوغاتی در این جزیره با مراکز خرید بسیار، که شاید وقت برای دیدن از همه آن‌ها نباشد کار دشواری است، به همین دلیل ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین سوغات کیش آشنا شوید و خرید راحتی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوغاتی‌های معروف کیش که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید شکلات، قهوه، ماهی و میگو و پوشاک هستند.

 جزیره زیبای کیش، یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع استان هرمزگان است. این جزیره سالانه میزبان یک میلیون گردشگر است که سواحل مرجانی و جاذبه‌های تفریحی این جزیره را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. شما در کنار لذت بردن و استفاده از جاذبه‌های این جزیره به دنبال خرید و تهیه سوغات جزیره کیش خواهید.

بود، خرید سوغاتی در این جزیره با مراکز خرید بسیار، که شاید وقت برای دیدن از همه آن‌ها نباشد کار دشواری است. قابل ذکر است که شما می‌توانید با آژانس مسافرتی چوبین بلیط کیش را از صفحه رزرو آنلاین تور کیش به صورت اینترنتی خریداری کرده و سفری آرام و بی‌دردسر را تجربه کنید. برای آشنایی با سوغات کیش، در ادامه با ما همراه باشید.

۱. ماهی و میگو :



یکی از شغل‌های سنتی جزیره کیش، ماهیگیری است چرا که این جزیره در خلیج فارس، یکی از منابع غنی انواع ماهی و میگو و آبزیان است. ماهیگیری در این جزیره و به طور کلی در استان هرمزگان، هم به شکل سنتی و هم به صورت مدرن، انجام می‌شود. از مشهورترین ماهیان این منطقه می‌توان ماهی تن، سنگسر، ساردین، هامور، سرخو، میش ماهی و مقوا را نام برد همین باعث شده ماهی یکی از مهم ترین سوغاتی‌های کیش است و گردشگرانی که به این جزیره سفر میکنند حتما ماهی جزیره کیش را امتحان کنند. ماهي و ميگو، تازگي با توجه به استقبال مسافران جزو سوغات كيش قرار گرفته اند. البته اين غذاهاي دريايي جز سوغاتي هاي بندرعباس و استان هرمزگان نيز هست.

اگر بتوانيد اين محصولات را از كيش تهيه كنيد بسيار عالي است زيرا هم با قيمت مناسبي تري تهيه خواهيد كرد و هم اينكه بصورت تازه آن را در اختيار خواهيد داشت. ماهی از مهم ترین سوغات کیش است که هدیه مناسبی برای اطرافیانتان است.

۲ . شکلات :



از دیگر سوغاتی های معروف جزیره کیش شکلات می باشد. یک سوغاتی مناسب برای همه سنین مخصوصا کودکان . شکلات های مارک دار و خارجی با انواع طعم و مزه در تمام سطح شهر موجود می باشد اما اگر دنبال یک مارک خاص هستید بهتر است از فروشگا های شکلات دیدن کنید .برند شکلات های معروف شامل : کاوندیش – مارک تسیر – مارک فراگاتا – شکلات مارک پیباستن – مارک کیت کت مارک – مارک میلکا- مارک اسنیکرز و … می باشد. شما برای خرید هر کدام از این شکلات ها میتوانید مقداری از همان برند را تست کنید و بعد خریداری کنید. جالب است بدانید که خود استان هرمزگان (جزیره کش) این شکلات هارا تولید نمیکند اما به دلیل زیاد بودن آنها مسافران تور کیش نوروز 97 در عید هر سال شکلات بسیاری را از کیش به سوغات به شهر خود می‌برند.

۳ . قهوه :

قهوه نوعی نوشیدنی معروف در سراسر جهان می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است . همانطور که میدانید قهوه نوعی گیاه در مناطق گرمسیر است. ما ایرانیان نیز از طرف دار این نوع نوشیدنی هستیم و شاید دنبال یک نوع قهوه با کیفیت باشیم .

اگر مسافر تور کیش هستید حتما از مغازه های فروش قهوه این جزیره دیدن کنید. قهوه های بسیار اصیل در جزیره کیش به فراوانی یافت میشود این نوع نوشیدنی مختص به این منطقه نیست اما به دلیل منطقه آزاد بودن آن ،محصولات خارجی از جمله قهوه از کشور های دیگر وارد آن میشود. و شاید تصور به وجد بیاید که محصول بومی کیش می باشد. بسته بندی های زیبا با جعبه های متفاوت قهوه توانسته یکی از محبوب ترین سوغاتی جزیره کیش محسوب شود. همچنین میتوانید کاپو جینو – کافی میکس و محصولات مرتبط با دم کردن قهوه را نیز در جزیره کیش با هزینه کمتر تهیه کنید.

۴ . خرما :



خرما نوعی میوه بسیار مقوی و آشنا با همه ما ایرانیها می باشد. این نوع میوه با قدمت طولانی یکی از محبوب ترین خوردنیها محسوب میشود ، که درخت آن نخل نام دارد. همانطور که میدانید به دلیل رشت انواع درختان نخل در جنوب کشور خصوصا در استان هرمزگان ، یکی از بهترین سوغاتی های کیش به شمار می آید. همانطور که اشاره کردیم انواع درختان نخل در این منطقه باعث به وجود امدن انواع خرما شده است. همچنین محصولات خرما در این شهر به شکل های مختلف تولید میشود که شامل انواع شیره های خرما و عسل خرما و یا چیس خرما میباشد که هر کدام کاربرد خاصی در زندگی روزمره ما دارد. در سفر کیش خود حتما برای سوغاتی عزیزانتان خرما و محصولات آن را فراموش نکنید. سوغاتی اصیلی و مخصوص جزیره کیش که میتوانی با هزینه کم تر در تهیه شود.

۵ . پوشاک :


شاید بیشتر سفرها به جزیره کیش به علت خرید پوشاک با انواع برند های معروف دنیا که با هزینه کمتر تهیه میشود ، انجام می پذیرد.سفر به جزیره کیش هم فال است هم تماشا. شما با یک سفره ۳ روزه تور کیش میتوانید یک رویایی زیبا در ذهنتان به جود بیاورید. و بتوانید سو غاتی های خاصی از انواع پوشاک با کیفیت برای دوستان و آشنایان تهیه کنید. سراسر شهر کیش با انواع مفازه ها لباس و فرو شگاه هامملو می باشد . هر مسافر در این شهر میتواند لباس مورد علاقه خود را تهیه کند.

اگر سفر بعدی شما جزیره کیش میباشد باید با سوغاتی های آن آشنا شوید تا بتوانید در مراکز خرید سطح شهر به خرید آنها بپردازید. جزیره کیش یک شهر کاملا تفریحی و گردشگری در ایران می باشد که سالا مسافران زیاد از داخل و خارج از کشور به آن سفر می کنند. اما بهتر است بدانید پوشاک یکی از اصلی ترین سوغاتی های جزیره کیش می باشد که میتوانید سوغاتی های دیگر کیش را هم همراه سوغاتی پوشاک خود برای عزیزانتان تهیه کنید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال قهوه یکی از پرطرفدارترین فال‌ها بوده که با استفاده از ته مانده قهوه نوشیده شده در فنجان انجام می‌شود. معمولا برای گرفتن این نوع از فال، از قهوه ترک استفاده می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، فال‌بینی با استفاده از ته مانده در استکان برای اولین بار در میان چینی‌ها رواج داشت. آنها از چند هزار سال قبل که نوشیدن چای در فنجان را آغاز کردند، سرنوشت افراد را با نگاه کردن به تفاله‌های چای باقی مانده در فنجان پیش‌گویی می‌کردند.  

مردمان عربستان و یمن اولین گروهی قومی هستند که در جهان برای فال‌بینی از قهوه استفاده کردند. برخلاف تصوری که ممکن است داشته باشید شناسایی و آغاز مصرف قهوه توسط ساکنان اروپای غربی و آمریکا در قرن ۱۸ صورت نگرفت! بلکه در وین ۱۶۸۳ هنگامی که ترکان مجبور به شکستن محاصره وین شدند ۵۰۰ گونی قهوه را برجا گذاشتند. یک تاجر لهستانی ازاین قهوه استفاده کرد و اولین خانه برلین را تاسیس کرد.

در ادامه آشنایی ملل مختلف دیگر با قهوه موجب شده که امروزه فال قهوه در بسیاری از نقاط جهان رواج داشته باشد. از این نوع فال‌بینی برخی‌ها به عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر به صورت حرفه‌ای فال قهوه را با نشانه‌ها و نماد‌های خاص خود آموخته و از آن برای پیش‌بینی سرنوشت و آینده دیگران استفاده می‌کنند.  

فال‌بینی از طریق علایم چای و قهوه به نام تاسیوگرافی (Tasseography) که از لغت عربی «طاسه» به معنای فنجان گرفته شده است. همین امر نشان می‌دهد که کاشفان فال قهوه در ابتدا اعراب بوده‌اند. در این نوع فال، پس از نوشیدن قهوه ترک، ته مانده‌های به جا مانده در فنجان که کامل در آب‌جوش حل نمی‌شود، باید با استفاده از نعلبکی برگردانده شود.

بر اساس یک اسلوب خاص نعلبکی روی فنجان قرار می‌گیرد و سپس در جهت عقربه‌های ساعت و به سمت قلب فنجان برگردانده می‌شود. در نهایت اشکال به جا مانده در داخل فنجان برای پیش‌بینی اقبال و سرنوشت یک فرد مورد توجه فال‌گیر قرار می‌گیرد. فال قهوه در زمینه تفسیر بسیار گسترده و البته پیچیده است. در تفسیر فال قهوه از نماد‌هایی همانند اشکال، حروف و اعداد بهره گرفته می‌شود. هر کدام از این نماد‌ها برای خود معنای خاصی دارند.

با این مقدمات، آن‌چه در ادامه می‌خوانید فال قهوه دو نشان برای متولدین ماه‌های مختلف آمده است.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

فال قهوه شما بدین شرح است: 

 فال قهوه سطل : مدد‌گرفتن، کنیز، خدمتکار، خدمتکاری به خدمتش در‌ می‌آید و یا کنیزی زیبا می‌خرد.

فال قهوه فندق : به‌دست آوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه دندان : ذلالت بر یکی از اعضای خانواده است، خانواده و بستگان، غم و اندوه، گزند و زیان.

فال قهوه قفل : موانع، سد، برای رسیدن به مقصود، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه باز : آسایش، شادی، بشارت‌دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

فال قهوه پنجره : نشانگر چشم است که گفته‌اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد، ناامیدی می‌رساند.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خورشید : روشنی عقل و هوش و دانش است، به استعداد فوق‌العاده‌ای می‌رسد.

فال قهوه کشتی : به‌دست آوردن ثروت مشروع، ارث، مسافرت دریا و سفری خوش.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه جاده : سرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش می‌رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

فال قهوه شمشیر : مبارزه با دشمن، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه نان : سمبل سرور و خوشحالی است، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا می‌کند.

فال قهوه لامپ : به سوی روشنی و خوشبختی گام بر‌می‌دارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه آتش افروخته : نشانگر قوت و قدرت است، حاکم و سر‌پرست.

فال قهوه سوزن : دوست و غمخوار، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خفاش : شنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.

فال قهوه چنگال : در کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می‌کند مخصوصاً بر دوستان نایاب.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

 فال قهوه میخ : سمبل پایداری و مقاومت، اگر به کار خود واقف هستید آن را رها نکنید.

فال قهوه تیر : حق درستی را زیر پا گذارد، و نشانه‌ای است به طرف دوست و دشمن.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

فال قهوه شما بدین شرح است:

فال قهوه قوری : خادم و خدمتگذار، برای رفع مشکلات و زحمات احتیاج مبرمی به خدمتکار دارید.

فال قهوه خط مستقیم کوتاه : این شکل نشان از یک زندگی ارام ،خوش و متوسط را داره .

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، به یک زندگی آرام و بی‌دغدغه رسیدن.

فال قهوه بطری : مواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.

فال قهوه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فال قهوه شما بدین شرح است:

 فال قهوه عصا : دیدار خوش، ملاقات با اقوام و دوستان، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان.

فال قهوه سیب : قبل از اینکه آبرویتان برود کناره‌گیری کنید، رسوائی و بدبختی.

 

tags # فال قهوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!