Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نفریه مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: تعطیلی مهدکودک ها در شهر تهران به دلیل آلودگی هوا، موجب سرگردانی مادران شاغل می شود.

وی ادامه داد: وقتی کمیته اضطرار به دلیل آلودگی هوا مراکز مهد کودک را تعطیل اعلام می کند، مادران شاغل که مجبور هستند فرزند خود را به مهدکودک ها بسپارند بلاتکلیف شده و با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خانواده هایی که از مهدکودک ها استقبال می کنند زنان و مادران شاغل هستند.

نفریه خاطرنشان کرد: در چنین مواردی مادران شاغل مجبور می شوند که کودک خود را به همراهشان به محل کار در مرکز شهر ببرند که به دلیل شدت آلودگی هوا در مرکز شهر، این امر بسیار آسیب زننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که در روزهایی که مهدکودک ها به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شوند مادران نیز بدون احتساب مرخصی سنواتی خود، بتوانند از مرخصی اضطراری استفاده کنند.

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: در صورت موافقت نکردن با مرخصی اضطراری مادران شاغل، در روزهایی که کودکان آنها به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شوند، اجباری در تعطیلی مهدکودک ها نباشد و یا اینکه مراکز فوق نیمه تعطیل باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به انتفاضه دانشجویان اروپایی در حمایت از فلسطین نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است.

کنعانی تأکید کرد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود