Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: 150 برنامه در قالب 21 عنوان ویژه‌برنامه پژوهشی  در مراکز ثابت و سیار کانون آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته پژوهش در حال برگزاری است.

جواد زاهدی افزود: بازدید از آزمایشگاه‌های علمی، برپایی نمایشگاه‌ از کتاب‌های علمی، برگزاری مسابقه علمی، نشست و دعوت از پژوهشگران، کارگاه سفال با عنوان من و اختراعاتم، نمایش فیلم دانا و مانا تحت عنوان سفر چراها، معرفی کتاب‌های علمی و اجرای برنامه گردونه پژوهش از برنامه‌های اجرایی مراکز کانون در این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ساخت سازه‌های علمی، برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا، کارگاه‌های بحث آزاد با موضوعات علمی، برنامه درخت ایده‌های پژوهشی تخت عنوان سوال‌گران امروز پژوهشگران فردا، اشنایی با منظومه شمسی، کارگاه‌های آموزشی یک روزه با عنوان چگونه تحقیق کنیم؟ و معرفی شخصیت‌های علمی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در مراکز کانون اجرا می‌شود.

همچنین بخشی از برنامه‌های هفته پژوهش در کانون آذربایجان‌غربی به بازدید اعضا از پژوهشکده‌های دانش‌آموزی، انجام آزمایش‌های متنوع علمی و اجرای نمایش با موضوعات علمی اختصاص دارد.

زاهدی اضافه کرد: به همین مناسبت نیز نشست تخصصی با عنوان پژوهش، اقدام و عمل برای مربیان پژوهشگر کانون استان با حضور اساتید دانشگاه  در مجتمع کانون شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: فعالیت‌های پژوهشی یکی از فعالیت‌های مورد علاقه نوجوانان در مراکز کانون آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/ح

برنامه های هفته پژوهش در مراکز کانون آذربایجان‌غربی اجرا می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان