Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی پاکستان اعلام کرد که آمریکا برای مقابله با چین و روسیه منطقه را دچار ناامنی کرده و تروریسم را به جان این منطقه انداخته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از اکسپرس نیوز، «ناصر جنجوعه» مشاور امنیت ملی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که وجود تروریسم در پاکستان به خاطر همراهی اسلام آباد با آمریکا و کشورهای غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واشنگتن برای مقابله با چین و روسیه کل منطقه را دچار ناامنی کرده است.

مشاور امنیت ملی پاکستان در ادامه گفت که کشورش برای مقابله با تروریسم قربانیان زیادی را داده است و اکنون پاکستان در وضعیت بهتری به سر می برد و بسیاری از تجزیه طلبان در ایالت «بلوچستان» این کشور خود را تسلیم دولت اسلام آباد کرده اند.

جنجوعه در ادامه تاکید کرد که طالبان در حال افزایش قدرت خود در افغانستان هستند و این موضوع آمریکا را تحت فشار بیشتری در این کشور قرار می دهد.

وی افزود: از دیگر سو هند در حال افزایش قدرت نظامی و همچنین بالا بردن تولید سلاح های هسته ای است که این خود نیز امنیت آسیای جنوبی را دچار تهدید می کند.

مشاور امنیت ملی پاکستان ضمن تاکید بر اینکه وشنگتن برای مقابله با چین و روسیه منطقه را با خطر تروریسم روبه رو کرده است گفت که آمریکا صرفا اسلام آباد را به حمایت از «شبکه حقانی» متهم می کند و هرگز به قربانیانی که ما در راه مبارزه با تروریسم داده ایم توجهی نمی کند.

وی افزود که واشنگتن حتی شکست در افغانستان را به گردن اسلام آباد می اندازد و متوجه این امر نیست در که طول ۴۰ سال گذشته وضعیت امنیتی افغانستان روز به روز بدتر می شود و هیچ بهبودی نیافته است.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • ترور برای بقا
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!