Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@14:09:42 GMT

شب نشيني تلويزيون در بلندترين شب سال

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۹۸۹

شب نشيني تلويزيون در بلندترين شب سال

خبرگزاري آريا - شبکه هاي سيما همگام با سنت ديرينه ايرانيان با دعوت از هنرمندان، خوانندگان، ورزشکاران و چهره هاي محبوب و مردمي شادترين شب نشيني سال را به خانه مردم مي برند.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي سيما، به سنت صدها ساله در بلندترين شب سال شبکه هاي سيما از آشتي ها، محبت ها و شادي ها سخن مي گويند و تلاش مي کنند تا يلدايي مفرح را براي بينندگان خود هديه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ويژه برنامه هايي که تدارک ديده شده، حضور خوانندگان و بازيگران سينما و تلويزيون به چشم مي خورد.
شبکه يک سيما
شبکه يک، شب يلدا را با حضور خوانندگان و بازيگران مشهور سينما و تلويزيون جشن مي گيرد.
در اين جشن که از حدود ساعت 22:15 به صورت زنده آغاز مي شود، مهدي يراحي، مهدي جهاني، جمشيد مشايخي حضور دارند.
همچنين از سهراب مرادي ورزشکار، لاله و ستاره اسکندري و همچنين استاندار کرمانشاه دعوت شده است در دورهمي شب يلداي شبکه يک که در سعادت آباد برگزار مي شود شرکت کنند.
در ادامه برنامه هم قرار است قرعه کشي 200 ميليون توماني فروشگاه رفاه با حضور مديرعامل اين فروشگاه انجام شود.
اين برنامه کاري از گروه اجتماعي شبکه يک سيماست که با تهيه کنندگي محسن رفيعي و اجراي شاهين جمشيدي پنجشنبه شب به مدت 120 دقيقه پخش مي شود.
ويژه برنامه «خاطره» روز پنجشنبه 30 آذرماه با پخش تصاوير کمتر ديده شده قديمي از شبکه يک پخش مي شود.
در اين برنامه که حدود ساعت 18 پخش خواهد شد، شاهد پخش قسمت هايي از يک فيلم سينمايي مربوط به سال ٦٣، يک برنامه کودک درخواستي به انتخاب مردم، مجموعه تلويزيون، خبر و....... خواهيم بود.
همچنين قرار است در اين برنامه با توجه به استقبال خوب مردم در خصوص ارسال عکس هاي قديمي، براي پخش در برنامه شب يلدا و يادآوري خاطرات گذشته، بخشي به اين موضوع اختصاص داده شود.
برنامه «خاطره» کاري از گروه اجتماعي شبکه يک سيماست که با تهيه کنندگي و اجراي لعيا عباس ميرزايي پنجشنبه ها از اين شبکه پخش مي شود.
شبکه دو سيما
«يک دقيقه بيشتر» عنوان ويژه برنامه اي است که به مناسبت شب يلدا در دو بخش ويژه با حضور مهمانان مختلف روانه آنتن مي شود.
اين برنامه ميزبان مهمانان مختلفي است که بخش اول توسط مخاطبان از ميان حوزه‌هاي مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسيقي، سينما، تئاتر انتخاب مي شوند و در بخش دوم خوانندگان، بازيگران سريال هاي پرمخاطب، يکي از مادران شهداي حرم و ... مهمان برنامه مي شوند.
فواد صفاريان پور کارگردان اين برنامه است و مژده لواساني اجراي اين برنامه را بر عهده دارد.
«يک دقيقه بيشتر» کاريست از گروه اجتماعي فرهنگي به تهيه کنندگي محمدرضا رضائيان که پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 20 و 23:30 از شبکه دو سيما پخش مي شود.
همچنين برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله، ميزبان خانواده هايي از اقوام مختلف است تا بدين ترتيب به شناخت بيشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ايراني در شب يلدا بپردازد.
افزون بر اين استفاده از موسيقي هاي محلي، گزارش هاي ويژه و حضور مهماناني از حوزه هاي مختلف فرهنگ، هنر، سينما، ورزش و .... از ديگر بخش هاي اين برنامه است.
برنامه «عصر خانواده» کاري است از گروه خانواده به تهيه کنندگي علي اصغر کريمي و با اجراي گيتي خامنه، محمودرضا قديريان و ثريا بناکار پنج شنبه 30 آذر ماه ساعت 18 روانه آنتن مي شود.
شبکه سه سيما
ويژه برنامه شب يلداي اين شبکه با عنوان «حرف در برف» با اجراي جمعي از مجريان سيما به تهيه کنندگي علي احمدي است که بعد از خبر ساعت ٢٢:٣٠ شب پنج شنبه 30 آذر ماه، به مدت ١٥٠ دقيقه روي آنتن مي رود.
در اين برنامه که محمدرضا حسينيان و فرزاد حسني نيز از اجرا کنندگان اصلي آن هستند، ميزبان مهمانان مختلفي است که در طول يک سال گذشته در قاب شبکه سه سيما شاهد درخشش آنها در بخش هاي مختلف اجتماعي، معارفي، ورزشي بوديم.
همچنين عوامل سريال ها، تهيه کننده ها، کارگردان ها، بازيگران و ... بخشي از مهمانان شب يلدا هستند.
همچنين بخشي از برنامه به چهلمين روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دارد و قرار است ارتباط با سرپل ذهاب در شب يلدا برقرار کنيم.
اين برنامه شامل آيتم هاي مختلفي است از جمله تکريم بزرگان و پرداختن به سنت شب يلدا همچنين صله رحم خواهيم داشت.
شبکه چهار سيما
برنامه «چشم شب روشن» با نگاه به فرهنگ و سنن و آيين ايران، شب نشيني فرهنگي را براي مخاطبان و جامعه ادبي رقم مي زند.
در اين برنامه که با اجراي صالح علا روي آنتن مي رود، حافظ خواني و شاهنامه خواني با حضور مهمانان مختلف انجام مي شود.
شبکه پنج سيما
ويژه برنامه شب يلداي شبکه پنج سيما، به تهيه کنندگي محمود محمودي، جنگي شاد و جذاب است که داراي بخش هاي مختلفي است.
در اين برنامه که با حضور هنرمندان، خوانندگان مطرح روي آنتن مي رود، محسن ميرزا علي (شاهنامه خوان) و دکتر الهامي استاد ادبيات فارسي نيز حضور دارند.
پخش کليپ هاي گروه موسيقي سنتي و گزارش مردمي از شب يلدا از ديگر آيتم هاي اين برنامه خواهد بود.
شبکه قرآن و معارف سيما
ويژه برنامه «بوستان» با حضور مهمانان ويژه و تدارک بخش هاي متنوع و جذاب در بلندترين شب سال شب ميهمان مخاطبان شبکه قرآن و معارف سيما مي شود و شب يلدايي متفاوت را براي آنها رقم خواهد زد.
اجراي گروه تواشيح معراج، حضور اساتيد و قاريان بين المللي از جمله: جواد پناهي، جعفر فردي و حميد رضا احمدي وفا، گفتگو با حافظ کل قرآن کريم خانم حسنوند و شعرخواني خانم دکتر عارفه دهقاني از بخش هاي مهم و جذاب «بوستان» در شب يلدا مي باشد.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين راستگو با حضور در اين برنامه از شهرتش با قصه گويي در دهه 60 براي کودکان و نوجوانان سخن خواهد گفت.
بخش ويژه «بوستان» حضور بازيگر سرشناس کشور، جليل فرجاد خواهد بود که از تجربيات و خاطرات خود از نقش آفريني در فيلم هاي مذهبي و قرآني با مجري اين برنامه به گفتگو خواهد نشست.
فرهاد بشارتي، مينا نوروزي فرد و فريد اخباري از بازيگران ارزشمند تلويزيون، تئاتر و سينما در بخش نمايشي اين برنامه نقش آفريني خواهند کرد.
ارسيا صنعتي، زهرا سالم و سيد محمد موجاني اجراي برنامه «بوستان» را شب يلدا برعهده خواهند داشت.
«بوستان» به تهيه کنندگي فرهاد خان استادي کاري از گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سيماست که قرار است در شب يلدا از ساعت 22 الي 24 به روي آنتن اين شبکه برود.
شبکه نسيم
ويژه برنامه «دورهمي» به مناسبت شب يلدا با اجراي مهران مديري ساعت 23 روي آنتن مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 شبکه SBS کره جنوبی در گفت و گو با سونگ ایل گوانگ کارشناس سیاسی نظامی این شبکه به بررسی استراتژی ایران مقابل اسرائیل از جمله محور مقاومت (با توصیف دقیق) پرداخت و تبعات حمله ایران به اسرائیل پرداخت و تحلیل غیرمنتظره‌ای را تشریح کرد. این گزارش جالب را که مشخصاً برای کره‌ای‌هایی است که نمی‌دانند در خاورمیانه چه می‌گذرد را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل