Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اصغر سلیمی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: هیات حاکمه آمریکای جهانخوار پس از شسکت تاریخی  در عراق و سوریه و اضمحلال گروهک دست‌نشانده داعش توسط سپاه پاسداران اسلام بار دیگر توطئه‌ای جدید را بر علیه جهان اسلام به نمایش گذاشت و دستور  انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را صادر کرد، این اقدام رذیلانه موجب اتحاد جهان اسلام و تسریع نابودی این جرثومه ظلم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با قرائت بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم توسعه صنایع موشکی و دفاعی کشور، گفت: تبلیغات کشورهای استکباری بر علیه صنایع موشکی و دفاعی ایران نشان دهنده  راه روشن و درست نظام اسلامی ایران در تقویت بنیه‌های دفاعی و موشکی کشور است.

وی خطاب به استاندار اصفهان خواستار انتصاب مدیران باتجربه موفق به عنوان فرماندار و بخشدار شد و افزود: در استان به ظاهر برخوردار استان اصفهان شهرستان‌های غیربرخوردار زیادی وجود دارد. از استاندار می‌خواهم علاوه بر کاهش سخت‌گیری‌های غیرضرور و حذف بروکراسی اداری با دیدگاه ملی و فراجناحی، مدیران شایسته، متعهد و با کارنامه اجرایی موفق منصوب کند تا بستر رفع بیکاری و بهبود نرخ اشتغال در شهرستان‌های استان به وجود آید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس خطاب به محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی از وی درخواست کرد از بخش کشاورزی سمیرم به دلیل دارا بودن سیب مرغوب، حمایت کند، سپس خاطرنشان کرد: آقای وزیر آیا خبر دارید که شهرستان سمیرم یکی از قطب‌های تولید سیب درختی مرغوب با شهرت جهانی است؟ نرخ خرید سیب در باغ‌های سمیرم توسط دلالان پایین‌تر از قیمت تمام شده تولید است که اگر همین منوال ادامه یابد باید به فکر مجلس ترحیم باغداری سمیریم بود.

به گفته سلیمی، با رونق صادرات، برندسازی، احداث صنایع تبدیلی و بسته بندی، توسعه تعاونی‌های پویا، پرداخت به موقع بیمه خسارات محصولات کشاورزی و بخش و استمحال سود وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی کشاورزی از نابودی دسترنج چند ساله کشاورزان جلوگیری شود.

وی با انتقاد به عملکرد مدیران آبی استان اصفهان، گفت: هزاران اصله درخت سیب از بی‌آبی، خشکیده یا دچار تنش شدیدی آبی شده‌اند. جا دارد دولت در اجرای طرح‌های آبیاری مدرن و بستن چاه‌های آبی غیرمجاز اقدام کند. انتقال آب از منطقه‌ای که خود گرفتار خشکسالی چند ساله است از طریق تونل ۶۷ کیلومتری زیربستر  شهرستان سمیرم یعنی بی‌کفایتی مدیران منابع آبی استان. تصمیمات پشت درهای بسته قابل اجرا نیست.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر منابع آب شهرستان بوکان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: با تأمین حقابه از رودخانه سیمینه رود و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز ۹۰ درصد تالاب قره گل این شهرستان آبگیری شد.

عباس عباسی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بارشها در سال آبی پیش رو  افزود: در تعطیلات نوروز امسال شش حلقه چاه غیرمجاز مسدود و از حفاری هشت حلقه چاه غیرمجاز دیگر جلوگیری و همچنین ۲۲۰ فقره پروانه چاههای کشاورزی تمدید شد.

عباسی، با اشاره به برنامه ها و سیاستهای امسال مدیریت منابع آب این شهرستان از جمله برگزاری مستمر و ماهانه شورای حفاظت ازمنابع آب،حفاظت از منابع آب سطحی و زیرزمینی و اجرای برنامه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تأمین آب بخشهای مختلف به صورت پایدار برای اشتغالزایی، جلوگیری از تصرفات بستر رودخانه ها و مجاری آبی و لایروبی و بازگشایی آنها، فرهنگ سازی مصرف صحیح آب و صرفه جویی بویژه در بخش کشاورزی با اصلاح الگوی کشت بر پیگیری مستمر مصوبات شورای حفاظت از منابع آب تأکید کرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان هم در این جلسه ضمن اشاره به این موضوع که شورای حفاظت از منابع آب یکی از فعالترین کارگروههای سطح شهرستان بوده که در دو سال گذشته نتایج و خروجی مناسبی داشته است، بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب با ارائه راهکارهای نوین، حمایت از کشت محصولات کم آب بر، جلوگیری از حفر چاههای غیر مجاز و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبی سطح شهرستان تأکید کرد.

پارسامهر، همچنین در خصوص برنامه ریزی برای تأمین آب آشامیدنی شهرستان در فصل تابستان و پیک مصرف آب، مشکلات چاه شهرک صنعتی، نظارت بر جلوگیری از تخطی طرح های صنعتی و خدماتی از مجوزهای صادره، نحوه اجرای برنامه مدیریت توأمان آب و برق توسط مدیریت منابع آب و توزیع برق شهرستان، تأمین آب بخش صنعت و خدمات شهرستان برای رشد اشتغالزایی، لایروبی و بازگشایی مسیل های پر خطر شهرستان، نظارت بر برداشتهای غیرمجاز مصالح رودخانه ای و تأمین مصالح پروژه های عمرانی در این جلسه توضیح داد.

 

 

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد