Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- از مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي آلمان، تيم بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود ميزبان دورتموند است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بايرن مونيخ عنوان قهرماني نيم فصل بوندس ليگا را به خود اختصاص داده است و در حالي با صدر نشيني به استقبال تعطيلات زمستاني مي رود که از شالکه رده دومي 11 امتياز و از دورتموند در جايگاه سوم 13 امتياز بيشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين حال، آن ها ديدار ساده اي در مقابل دورتموند نخواهند داشت. شاگردان يوپ هاينکس عملکرد بسيار خوبي تا به اينجاي فصل داشته اند.
آنها همچنين در چمپيونزليگ نيز موفق به صعود به مرحله حذفي شدند ولي به عنوان تيم دوم به اين مرحله صعود کردند. حال آنها در جام حذفي آلمان کار دشواري مقابل رقيبي قدرتمند پيش رو خواهند داشت. آنها امشب ميزبان دورتموند هستند تا ديدار حساس جام حذفي را در آليانز آره نا برگزار کنند.  باواريايي ها در 5 بازي اخير خود، 5 پيروزي کسب کرده و در فرم بسيار خوبي هستند و مطمئنا دورتموند کار بسيار دشواري پيش رو خواهد داشت.
در طرف ديگر ميدان، دورتموند، پيتر بوش، سرمربي خود را پس از ناکامي در کسب پيروزي در ليگ در 2 ماه اخير از کار برکنار کرد. جانشين او پيتر اشتوگر توانسته در دو ديداري که زنبورها را هدايت کرده است، ثبات را به تيم بازگرداند و باعث شده تا بازيکنان دورتموند از نظر دفاعي بهبود يافته و در هنگام پرس نيز ريسک کمتري را متحمل شوند. نتيجه اين تغييرات، کسب دو پيروزي در هر دو ديدار تيم در بوندس ليگا بوده است. اين موضوع مي‌تواند بايرن را دچار دردسر کند زيرا حضور اشتوگر، تاثير رواني مستقيمي روي تيم داشته و ممکن است دورتموند نسبت به باقي فصل در اين ديدار بهتر ظاهر شود.
در 6 تقابل اخير دو تيم، 3 پيروزي براي بايرن، 2 پيروزي براي دورتموند و 1 تساوي به دست آمده و آمار دو تيم بسيار نزديک به يکديگر است. بايرن براي اين بازي، روبن، نوير و آلکانتارا را در اختيار ندارد و دورتموند، دورم، پيشچک، کاسترو، گوتزه، رويس، روده و فيليپ را در اختيار نخواهد داشت.
بايرني ها در 29 بازي از 30 بازي اخير خود در جام حذفي شکست نخورده اند. دورتموند نيز هر 5 ديدار اخير خود در جام حذفي را با پيروزي پشت سر گذاشته است. بايرن مونيخ در 4 ديدار اخير خود مقابل دورتموند در همه رقابت ها، معدلي بيشتر از 2.5 گل در هر بازي به ثبت رسانده است. دورتموند در 5 ديدار اخير خود در جام حذفي، در هر بازي حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. بايرن مونيخ در 4 ديدار اخير خود مقابل دورتموند در همه رقابت ها، حداقل 2 گل در هر ديدار به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی