Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب آخرین عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج پیش از آغاز مجمع فدراسیون فوتبال روبروی خبرنگاران ایستاد و با آنها به صحبت پرداخت. او درباره دو نامزد برای رای گیری و اصفهانی شدن هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در صورت انتخاب اسلامیان گفت:

آقای اسلامیان عضو هیات رئیسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در دو سال اخیر که من بودم و پیش از آن در چهار پنج سال از حضور آقای کفاشیان نیز ایشان در هیات رئیسه حضور داشتند بنابراین برای ادامه حضور ایشان رای گیری می شود. اگر اعضای مجمع به ایشان رای دهند او کارش را ادامه می دهد و اگر به عزیزی خادم نیز رای دهند او نیز همکار ما بوده است. بهرحال یک عضو کم داریم و امروز می خواهیم آن را انتخاب کنیم. خیلی چیز مهمی نیست مهم این است که ما بتوانیم روند خوب فدراسیون فوتبال را حفظ کنیم.

مهدی تاج درباره برنامه های امروز مجمع گفت:

به جز رای گیری برای انتخاب یک عضو هیات رئیسه، بحث تراز و بودجه سالیانه هم داریم. بحث حق پخش را داریم که اعضای مجمع درخواست کردند. بحث حق اسپانسری وجود دارد که امروز درباره آن تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور عزیزی خادم پس از یک سال و نیم در فدراسیون فوتبال گفت:

یک هفته و نیم پیش از این با ایشان جلسه ای به صرف ناهار داشتیم و کلی با هم حرف زدیم. مهم نیست هرکدام از این دوستان انتخاب شوند آخرین نفر هیات رئیسه را تشکیل می دهند. نکته حساسی نیست اما به دلیل اینکه خبرها کم شده رسانه ها بی جهت این را حساس می کنند.

مهدی تاج درباره موضوع دو شغله بودن کفاشیان نیز گفت:

این موضوع هنوز محرز نشده و درباره آن صحبتی ندارم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند