Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران از انعقاد 10 قرار داد همکاری با دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: بر این اسای اجرای 130 طرح و پروژه به تصویب رسیده است.

به گزارش ایسنا دکتر سعید شاخصی امروز در پنجمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه در دو روز گذشته نشست‌های تخصصی در زمینه دستاوردهای علمی پژوهشگاه برگزار شد، افزود: این دستاوردها در قالب سخنرانی و ارائه پوستر ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نشست‌ها 7 پروژه مهم این پژوهشگاه معرفی شد، اظهار کرد: امسال پنجمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران این پژوهشگاه را با هدف تقدیر از پژوهشگران برتر، پروژه‌های برتر، حمایت از تولیدات علمی برتر با تاکید بر برندسازی برگزار شد.

شاخصی، انتخاب برترین‌های حوزه‌های پژوهشی را از دیگر برنامه‌های این نشست نام برد و یادآور شد: در این مراسم از پژوهشگران برتر، پروژه‌های برتر و تهیه کنندگان مستندات علمی برتر تقدیر به عمل آمد.

وی پروژه‌های برتر معرفی شده را استخراج شده از پروژه‌های اجرایی شده در راستای ماموریت های این پژوهشگاه دانست و اظهار کرد: برای انتخاب پژوهشگران برتر از معیارهایی چون تالیف کتاب، ثبت اختراعات، مجلات علمی و پژوهشی بهره بردیم.

شاخصی میزان تحقق اهداف ماموریت، میزان تحقق اهداف زمانی طرح، تعداد فناوری‌های توسعه داده شده و دستاوردهای علمی را از جمله معیارهای انتخاب پروژه برتر پژوهشگاه فضایی اعلام کرد.

به گفته وی در یک سال قبل از سوی محققان این پژوهشگاه 2 کتاب تالیف شده، 9 استاندارد ملی ارائه شده و 4 اختراع به ثبت رسیده است.

سرپرست معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ارتباط با دانشگاه‌ها را از برنامه‌های این پژوهشگاه نام برد و گفت: بر این اساس قراردادهای پژوهشی با 10 دانشگاه کشور که در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های فضایی فعال هستند، منعقد شده است.

شاخصی ادامه داد: در این راستا 130 پروژه در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین پروژه‌های پژوهشی تصویب و اجرای آنها شروع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد